Jesteś tutaj

Klienci Rossmanna sami zdecydują komu pomogą

Trzecia edycja programu „Pomagamy jak umiemy” już wystartowała. Od 2 stycznia Klubowicze zbierają przy zakupach nowe punkty. Pod koniec roku przełożą się one na wartą 5 mln zł pomoc dla 250 instytucji. W tym roku klienci sami zdecydują, której organizacji ze swojego regionu pomogą.

Pracownicy sieci ponownie wskazali lokalne organizacje, które ich zdaniem warto wesprzeć: domy dziecka, samotnej matki, hospicja czy schroniska. Jak im teraz pomóc? Wystarczy, że przy każdych zakupach klient pokaże przy kasie aplikację Rossmann PL, a pracownicy naliczą mu punkty i odłożą „cegiełkę” dla wspieranej organizacji.

Dzisiaj na naszej stronie rossmann.pl/pomagamy udostępniono listę wszystkich organizacji, które biorą udział w tegorocznej, trzeciej już edycji akcji „Pomagamy jak umiemy”. Do 28 marca posiadacze aplikacji Rossmann PL będą mogli wybrać jedną z instytucji ze swojego regionu (województwa), na którą będą przekazywane ich punkty. Jeśli ktoś przystąpi do Klubu Rossmann po 15 marca – nic straconego: będzie miał dwa tygodnie na to, by wybrać „swoją” organizację. Jeśli klubowicz nie zdecyduje się na żadną konkretną instytucję, jego punkty przekazane zostaną jednej z organizacji z regionu, w którym najczęściej robi on zakupy.

W ubiegłym roku przekazano wsparcie – w postaci produktów dostępnych w Rossmannie o wartości 5 mln zł aż 222 organizacjom. W tym roku sieć celuje w 5 mln zł dla 250 instytucji.

31 października zakończy się gromadzenie punktów. Wtedy będzie można policzyć na jaką kwotę poszczególne organizacje otrzymają wsparcie. Im więcej osób wybierze daną instytucję, tym większą darowiznę ona otrzyma.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Po raz pierwszy w historii firma Rossmann otworzyła 150 nowych sklepów w ciągu jednego roku. Dzięki temu, pod koniec grudnia 2013 roku, osiągnęła liczbę 850 drogerii w całej Polsce. Łącznie wygenerowały one obroty w wysokości 5 mld 670 mln zł, co oznacza 13% wzrost w stosunku do roku 2012. 

 

Posiadająca ponad 1300 drogerii w Polsce, sieć Rossmann zakończyła 2018 r. obrotami sięgającymi ponad 10 mld zł. Oznacza to wzrost w stosunku rocznym, jednak sieć odczuła negatywne skutki niedzielnego ograniczenia handlu.

X