Jesteś tutaj

Kolejne produkty ekologiczne w ofercie Biedronki

Biedronka ruszyła z nową ofertą produktów bio z unijnym logo rolnictwa ekologicznego. Od 11 stycznia br. pod hasłem „Natura może być z nas dumna” w sklepach pojawiły się podstawowe artykuły marki goBio, której asortyment z czasem będzie jeszcze rozszerzany. To odpowiedź na potrzeby klientów poszukujących żywności bio, której korzyści dostrzegli już także dostawcy. Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jogurt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaśminowy i basmati) oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci. Wszystkie produkty z linii goBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, i są pod tym kątem systematycznie sprawdzane. Wprowadzenie nowej linii produktów goBIO stanowi kolejny etap rozwoju oferty Biedronki w kategorii żywności ekologicznej. Od kilku lat w stałym asortymencie sieci dostępne są ekologiczne owoce i warzywa, z których największą popularnością wśród klientów cieszą się marchew i jabłka. Promocję produktów goBio mają zapewnić dedykowane materiały dostępne w sklepach, takie jak folder czy ulotka oraz specjalne zawieszki na produktach, a także działania w Internecie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jeszcze do 10 lipca zdolni, młodzi sportowcy mogą starać się o stypendia oferowane przez Fundusz Stypendialny Natalii Partyki. Stypendium, w wysokości od 10 000 do 15 000 zł, może zostać przeznaczone na dofinansowanie treningów lub startu w zawodach. Fundusz został utworzony przez Natalię Partykę i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, we współpracy z Fundacją Dobra Sieć. Partnerem projektu jest sieć sklepów Biedronka.

W czternastej edycji rankingu „Lista 2000 Polskich Przedsiębiorstw i Eksporterów” przygotowanego przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, po raz kolejny zajęła drugie miejsce. Spółka ponownie uplasowała się także na pozycji lidera sektora handlowego w Polsce. To już kolejne wyróżnienie dla JMP i sieci Biedronka w ostatnim czasie.

X