Kolporter podsumował akcje konsumenckie w I półroczu 2018 r.

Aktualności

Kolporter podsumował akcje konsumenckie w I półroczu 2018 r.

Ponad 700 tys. katalogów, próbek towarów i nagród wydano łącznie w pierwszym półroczu 2018 r. w salonikach Kolportera, w ramach różnego rodzaju akcji samplingowych i programów konsumenckich.

Akcje – realizowane na zlecenie producentów, dostawców i agencji reklamowych – to efekt rozwoju oferty promocyjnej Kolportera. Spółka umożliwia w swojej sieci saloników m.in. wydawanie nagród w różnego rodzaju konkursach (redempcja) czy dystrybucję bezpłatnych próbek lub katalogów (sampling).

– Widzimy wyraźnie rosnące zainteresowanie dostawców i producentów, zarówno jeśli chodzi o redempcję, jak i sampling – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. – Sieć saloników, z racji na swoją specyfikę, zapewnia dotarcie do bardzo szerokiej grupy potencjalnych konsumentów – rocznie obsługujemy ok. 70 mln klientów. Akcja promocyjna może być przeprowadzona w całej sieci, wybranym regionie czy mieście, może też dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców.