Jesteś tutaj

Konkurs Biedronki „Piórko 2016”

28 listopada br. do sprzedaży w sklepach Biedronka trafi książka dla dzieci pt. „Córka bajarza”, która została wydana w ramach drugiej edycji konkursu literackiego „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. „Córka bajarza” to debiut literacki Moniki Radzikowskiej, laureatki pierwszego etapu konkursu „Piórko 2016”, skierowanego do autorów tekstów. Ilustracje przygotowane do zwycięskiej opowieści, wyłonione w drugim etapie konkursu, wykonała Monika Biała. Laureatki otrzymały nagrodę w wysokości 100 tys. zł każda. Motywem przewodnim historii „Córka bajarza” jest pokazanie, że warto pokonywać trudności i przezwyciężać własne lęki. Książka podpowiada, co w życiu jest najważniejsze, dodaje nadziei i wiary w szczęśliwe zakończenie. Książka została wydana w nakładzie 45 tys. egzemplarzy przez Wydawnictwo Zielona Sowa. Publikacja będzie dostępna wyłącznie w sklepach sieci Biedronka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieci sklepów Netto, Biedronka i POLOmarket wzięły udział  w przeprowadzonej w ostatni wrześniowy weekend zbiórce żywności. „Podziel się dobrym posiłkiem” to akcja zorganizowana przez Banki Żywności i Danone. 

Analitycy DM mBank  przedstawili prognozowane wyniki sieci sklepów Biedronka w III kwartale br. Ich zdaniem wynikom tym powinno pomagać utrzymujące się sprzyjające otoczenie makroekonomiczne, wyższa niż w II kwartale dynamika inflacji cen żywności oraz nieznaczne osłabienie notowania Euro do złotówki.

X