Jesteś tutaj

Konkurs Biedronki „Piórko 2016”

28 listopada br. do sprzedaży w sklepach Biedronka trafi książka dla dzieci pt. „Córka bajarza”, która została wydana w ramach drugiej edycji konkursu literackiego „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. „Córka bajarza” to debiut literacki Moniki Radzikowskiej, laureatki pierwszego etapu konkursu „Piórko 2016”, skierowanego do autorów tekstów. Ilustracje przygotowane do zwycięskiej opowieści, wyłonione w drugim etapie konkursu, wykonała Monika Biała. Laureatki otrzymały nagrodę w wysokości 100 tys. zł każda. Motywem przewodnim historii „Córka bajarza” jest pokazanie, że warto pokonywać trudności i przezwyciężać własne lęki. Książka podpowiada, co w życiu jest najważniejsze, dodaje nadziei i wiary w szczęśliwe zakończenie. Książka została wydana w nakładzie 45 tys. egzemplarzy przez Wydawnictwo Zielona Sowa. Publikacja będzie dostępna wyłącznie w sklepach sieci Biedronka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć Biedronka nie zapomina o fanach piłki nożnej. Biedronka jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w tej dyscyplinie przygotowała od 12 sierpnia specjalną kolekcję produktów z wizerunkami piłkarzy.

W rękach klientów sklepów sieci Biedronka znalazło się już 27 zdrapek z samochodami marki Volkswagen Golf Sportsvan oraz ponad 125 tys.z pozostałymi nagrodami w ramach loterii „Zdrapka w Kropki”. W puli wszystkich wygranych znajduje się łącznie ponad 500 tys. nagród.  

X