Jesteś tutaj

Konkurs Big Data z Żabką

Sieć sklepów Żabka od lat wspiera studentów uczelni na terenie całego kraju. Tym razem przygotowała specjalny projekt dla studentów ekonometrii, matematyki oraz informatyki. W pierwszym kwartale 2019 r. ruszy konkurs Big Data z Żabką. Najlepszy innowacyjny pomysł stworzony przez studentów zostanie nagrodzony wyjazdem do amerykańskiego centrum technologicznego.

Głównym założeniem projektu jest opracowanie przez studentów ciekawych i praktycznych rozwiązań wykorzystania danych. Przy ich przygotowaniu młodzi ludzie będą pracować z Big Data, które udostępni im firma Żabka Polska, przy wykorzystaniu metod  Artificial Intelligence oraz Machine Learning.

Studenci, których pomysł zostanie uznany za najbardziej innowacyjny, rentowny oraz funkcjonalny w nagrodę będą mogli odwiedzić  centrum amerykańskiego przemysłu nowych technologii, czyli Dolinę Krzemową.

Sieć od lat inwestuje w nowoczesne rozwiązania technologiczne i digitalowe. W obszarze infrastruktury IT była jednym z pierwszych użytkowników oprogramowania SAP w Polsce. Obecnie działa intensywnie w kierunku uruchomienia nowej aplikacji mobilnej dla klientów, która umożliwi personalizację oferty i komunikacji. W zeszłym roku pokazała wizję „sklepu jutra”, w którym znajdą się m.in. inteligentne półki i kasy rozpoznające produkty. Żabka jest w fazie transformacji cyfrowej, w ramach której współpracuje m.in. z Microsoft, polskimi startupami, a także z AiFi, firmą, będącą jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm na świecie, specjalizującą się w systemach automatyzacji sklepów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W środę, 20 czerwca br. uroczyście otwarto piąte już Centrum Logistyczne firmy Żabka Polska. Uroczystego otwarcia dokonał Prezes Zarządu Żabka Polska, Tomasz Suchański. Centrum zostało zlokalizowane w Szałszy k. Gliwic i będzie zaopatrywać 1000 sklepów ze Śląska i okolic. 

Po uzyskaniu właściwych zgód antymonopolowych, fundusz z grupy CVC Capital Partners , jednej z wiodących firm private equity i doradztwa inwestycyjnego na świecie, oficjalnie nabył firmę Żabka Polska. 27 kwietnia br. Żabka Polska i CVC Capital Partners przedstawiły założenia nowej strategii mającej na celu umocnienie obecnej poprzez rozwój oferty produktowej i wprowadzenie dodatkowych usług dostosowanych do potrzeb zabieganego i zapracowanego klienta.  

X