Jesteś tutaj

Książka kucharska z sieci

Sieci sklepów wprowadzają nowy trend na rynku. Po dyskontach Lidl i Biedronka, książkę kucharską zaprezentował też Carrefour.

Lidl jest prekursorem takiego rozwiązania. Od kilku lat przy okazji świąt można zdobyć książki kucharskie napisane przez któregoś z ambasadorów marki, np. Karola Okrasę czy Pascala Brodnickiego. Jest to możliwe po zebraniu 6 naklejek, dostaje się je za zrobienie zakupów za kwotę co najmniej 50 zł.

W tym roku także Biedronka wprowadziła książkę do swojej oferty. Nosi ona tytuł „Kuchnia Polska. Pysznie i zdrowiej”. Dostępna jest ona przy okazji oferty „Biedronka smakuje domem”. Gdy dokona się zakupów za 49 zł i użyje karty Moja Biedronka można dokupić publikację za 4,99 zł.

Teraz do grona sieci sklepów z własną książką kucharską dołącza Carrefour. Na 21. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie, których Gościem Honorowym jest Francja, po raz pierwszy zagości firma Carrefour, która zaprezentuje swoją najnowszą polsko-francuską książkę, pt. „Z miłości do smaku”. W tej dwujęzycznej, polsko-francuskiej publikacji znajdzie się ponad 50 przepisów stworzonych przez polskich i francuskich kucharzy, w tym wyróżnionych gwiazdkami w przewodniku Michelin, a także blogerów i pasjonatów gotowania. Cena książki to 49 zł. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ożywienie gospodarcze w wielu regionach świata sprzyja globalnym sprzedawcom detalicznym. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,4 biliona dolarów. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. 

Najczęściej pojawiającą się w mediach marką sieci handlowych jest Biedronka, wyprzedzając Tesco i Carrefour, wynika z tegorocznej edycji rankingu Top Marka opublikowanego przez miesięcznik Press przy współpracy z Press-Service Monitoring Mediów.

X

Przeczytaj również