Jesteś tutaj

Lidl chce zatrudnić 250 osób

Sieć sklepów Lidl w związku z ciągłym rozwojem, w samym tylko październiku prowadzi rekrutacje na ponad 250 stanowisk. Potrzebni są nie tylko kasjerzy i pracownicy magazynowi, ale również biurowi.

W celu dobrego zdiagnozowania oczekiwań kandydatów Lidl, we współpracy z instytutem badawczym Kantar Millward Brown, przeprowadziła badania, w których zapytała specjalistów, studentów i potencjalnych pracowników sklepów o cechy idealnego pracodawcy. Za najważniejsze uznali oni: oferty pracy atrakcyjne finansowo, umowę o pracę oraz stabilność zatrudnienia. Wyjątkiem okazali się studenci, dla których najważniejsza jest możliwość rozwoju i współpracy z profesjonalistami. Umowa o pracę znalazła się dopiero na 5 miejscu. Na kolejnych miejscach respondenci wskazali godzenie pracy zawodowej z życiem osobistym, traktowanie pracowników z szacunkiem i przyjazną atmosferę w pracy. W przypadku specjalistów i potencjalnych pracowników sklepów, na szczycie listy znalazło się oferowanie pracy zgodnej z kompetencjami i/lub wykształceniem. Zapewnienie przez pracodawcę pakietu świadczeń socjalnych zostało uznane za bardzo ważne przez grupę potencjalnych pracowników.

– Nie każdy zdaje sobie sprawę, jak wiele osób zaangażowanych jest w to, aby klient mógł zrobić zakupy w komfortowych warunkach. Oczywiście to pracownicy w sklepach mają każdego dnia bezpośredni kontakt z klientem, jednak za kulisami wspiera ich cały szereg specjalistów, m.in.: osób odpowiedzialnych za rozwój kategorii produktowych, logistyków, specjalistów z zakresu sprzedaży, IT, czy marketingu – powiedziała Anna Wieczorek, HR Manager w Lidl Polska.

W 2016 r. firma wydała niemal 24 miliony złotych na szkolenia. Pracownicy biorą udział w programach mających na celu podniesienie ich kompetencji miękkich i poszerzenie wiedzy merytorycznej. Osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową mogą wziąć udział w programie stażowym oraz uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez kadrę menedżerską  firmy. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 1 marca Lidl poszerza pakiet opieki medycznej dla swoich pracowników. Dla wszystkich zatrudnionych,  którzy przystąpili do programu zdrowotnego oraz na preferencyjnych warunkach dla ich rodziny, zostały dodane bezpłatne usługi medyczne wspomagające profilaktykę chorób cywilizacyjnych i nowotworowych. Od początku marca wzrosły również średnio o 9% pensje pracowników.

W tym roku, już po raz siódmy w Kostrzynie nad Odrą, zostanie zbudowany Rockowy sklep Lidla wraz ze specjalną Strefą Chillout dla Woodstockowiczów. Tym razem wszyscy uczestnicy festiwalu będą mogli nabyć niezbędne produkty w dowolnie wybranym momencie, ponieważ aż przez pięć dni Lidl Rock Shop będzie czynny 24 godziny na dobę. 

X