Lidl doceniony za jakość obsługi

Aktualności

Lidl doceniony za jakość obsługi

16 marca 2017

15 marca Polski Program Jakości Obsługi po raz 10. podsumował coroczne badanie dotyczące jakości obsługi. Wyniki po raz kolejny plasują firmę Lidl w gronie liderów – najlepszych firm w Polsce cechujących się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klienta.

Co ważne – w kapitule godła zasiadają sami konsumenci. Firmy nagrodzone Gwiazdami Jakości Obsługi postrzegane są przez klientów jako godne zaufania, w których zawsze kompetentny personel służy swoją pomocą. Proces wyłaniania Gwiazd jest przejrzysty, a jego najważniejszą cechą jest to, że o wyróżnieniach decydują konsumenci w prowadzonym przez cały rok badaniu. W tym roku Lidlowi przyznane zostało również wyróżnienie Gwiazda Dekady. Otrzymują je te firmy, które przynajmniej osiem razy zostały wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi. Program Jakość Obsługi jest corocznym rankingiem konsumenckim, prowadzonym w celu wyłonienia najbardziej przyjaznych firm w danej branży. Misją tego projektu jest poprawa jakości obsługi w Polsce poprzez udostępnienie nowoczesnego kanału komunikacji pomiędzy klientami a przedsiębiorstwami.