Jesteś tutaj

Lidl i WOŚP grają razem po raz dziewiąty

Już po raz dziewiąty Lidl rozpoczyna nowy rok wspierając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Pracownicy i klienci, ramię w ramię, otworzą serca dla ważnej sprawy. Jak co roku, przez cały tydzień przed Finałem WOŚP, we wszystkich sklepach Lidl w całej Polsce dostępne będą skarbony stacjonarne WOŚP. Celem tegorocznej zbiórki jest pozyskanie środków „dla wyrównania szans w leczeniu noworodków”.

Dzięki zaangażowaniu pracowników oraz hojności klientów, we wcześniejszych edycjach udało się zebrać 14 mln zł na rzecz Fundacji WOŚP. W tym roku zbiórka we wszystkich sklepach Lidl wystartowała 8 stycznia i potrwa aż do dnia 26. Finału WOŚP, czyli niedzieli 14 stycznia.

– Łączymy siły po raz kolejny. To wspaniała tradycja, że Lidl Polska co roku prowadzi aż tygodniową zbiórkę. Doceniamy ogromne zaangażowanie wszystkich pracowników – dla nas to ponad 15 tys. wolontariuszy, którzy dokładają swoją cegiełkę do wspólnego sukcesu! – powiedział Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

– W tym roku zbieramy na rzecz oddziałów neonatologicznych. Postęp w medycynie i potrzeby tych najmłodszych pacjentów w szpitalach są ogromne, dlatego w 2018 r. gramy właśnie dla nich – dodał Owsiak.

Ale zbiórka w sklepach to nie wszystko. Lidl włącza się również w aukcje WOŚP. Na portalu aukcje.wosp.org.pl prowadzonym przez Allegro będzie można wylicytować m.in. książki kucharskie z podpisem Karola Okrasy czy kolację dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa, przygotowaną przez samego mistrza.

Kategoria: 

Podobne artykuły

19 października otwarty zostanie dwunasty sklep sieci Lidl w Lublinie. Z tej okazji przygotowano specjalne atrakcje oraz promocyjne ceny. Na klientów czeka także upominek – książka kucharska z serii „Kuchnia Lidla”. 

Zadeklarowana kwota (na dzień 17 stycznia) zebrana podczas 25. Finału to już  62 418 767 zł. W zbiórkach uczestniczyło również wiele sklepów, na terenie których wolontariusze zbierali pieniądze, a także w akcję włączyły się inne firmy z branży FMCG, wspierając fundację.

X