Jesteś tutaj

Lidl otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi 2017

Gwiazda Jakości Obsługi jest nagrodą przyznawaną przez Polski Program Jakości Obsługi. W tym roku podsumowanie corocznych badań wskazało, że sieć Lidl ponownie znajduje się w gronie firm cechujących się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klienta. O tym, która firma otrzyma wyróżnienie decydują konsumenci w przeprowadzanym przez cały rok badaniu opinii. Lidl w tym roku otrzymał dodatkowo Gwiazdę Dekady – nagrodę przyznawaną firmom, które  minimum osiem razy zostały wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi. – Naszym celem jest to, żeby wszyscy klienci odwiedzający nasze sklepy wychodzili z nich zadowoleni. To dla nas największe podziękowanie za pracę, którą każdego dnia wkładamy w prowadzenie naszego biznesu. Przyznając nam Gwiazdę Jakości Obsługi, klienci po raz kolejny docenili nasze działania. Dziękujemy im za to i zapewnimy, że w dalszym ciągu będziemy robić wszystko, by to zadowolenie utrzymać, a nawet zwiększyć – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Lidl Polska ponownie znalazł się w gronie najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce w badaniu Trendence Graduate Barometer – wraz z liderami w swoich branżach takimi, jak: Apple, Microsoft, Google Poland, KGHM Polska Miedź czy Deloitte.

8 sierpnia br. we wszystkich sklepach Lidl zaczyna się Tydzień BIO, podczas którego będzie można nabyć zdrowe produkty: żywność organiczną, artykuły bez glutenu, bez laktozy i tzw. superfoods.

X