Jesteś tutaj

Lidl otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi 2017

Gwiazda Jakości Obsługi jest nagrodą przyznawaną przez Polski Program Jakości Obsługi. W tym roku podsumowanie corocznych badań wskazało, że sieć Lidl ponownie znajduje się w gronie firm cechujących się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klienta. O tym, która firma otrzyma wyróżnienie decydują konsumenci w przeprowadzanym przez cały rok badaniu opinii. Lidl w tym roku otrzymał dodatkowo Gwiazdę Dekady – nagrodę przyznawaną firmom, które  minimum osiem razy zostały wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi. – Naszym celem jest to, żeby wszyscy klienci odwiedzający nasze sklepy wychodzili z nich zadowoleni. To dla nas największe podziękowanie za pracę, którą każdego dnia wkładamy w prowadzenie naszego biznesu. Przyznając nam Gwiazdę Jakości Obsługi, klienci po raz kolejny docenili nasze działania. Dziękujemy im za to i zapewnimy, że w dalszym ciągu będziemy robić wszystko, by to zadowolenie utrzymać, a nawet zwiększyć – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Zakończył się XXIV Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Już po raz siódmy inicjatywę wspierała sieć sklepów Lidl. Tylko w tym roku przekazaliśmy rekordową sumę 2,2 mln zł od klientów, pracowników oraz zarządu firmy.

Pensje pracowników Lidla wzrosną średnio o 9%, natomiast rozpoczynający pracę otrzymają o 100 – 150 zł więcej niż pracownicy zatrudnieni w zeszłym roku. Sieć zapowiada również, że w 2017 r. powstanie kilkaset nowych miejsc pracy.

X

Przeczytaj również