Lidl z nagrodą Superbrands

Aktualności

Lidl z nagrodą Superbrands

22 maja 2017

Już po raz piąty marka Lidl Polska została wyróżniona prestiżową nagrodą Superbrands, podtrzymując tym samym pozycję jednej z najbardziej znaczących marek na polskim rynku. To wyjątkowe odznaczenie przyznawane jest nie tylko przez uznanych ekspertów branżowych, ale i samych konsumentów, którzy dokonują oceny danej marki.

Tegoroczna gala Superbrands odbyła się 17 maja w Warszawie. Laureaci plebiscytu to najsilniejsze wizerunkowo marki na polskim rynku, wyłonione na podstawie badania, przeprowadzonego na grupie ponad 15 000 respondentów. W ostatecznej ocenie marki, oprócz konsumentów, biorą udział również eksperci branżowi z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.

Jesteśmy dumni z otrzymanej nagrody. To dla nas ogromnie wyróżnienie, tym bardziej, że zostało ono przyznane także przez konsumentów. Cały czas dokładamy wszelkich starań, by spełniać oczekiwania klientów w zakresie oferowanego asortymentu i komfortu zakupów. Już teraz do oferty stałej wprowadziliśmy wiele produktów świeżych takich jak: artykuły BIO czy bez laktozy. Cały czas rozwijamy naszą ofertę zaskakując nowymi propozycjami, a za sprawą nowej kampanii „Tradycyjnie czy Nowocześnie” pokazujemy jak można je kulinarnie wykorzystać. Dziękujemy za wszystkie głosy.” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.