Jesteś tutaj

LIDLAKI promują zdrowe żywienie

Lidl Polska wprowadził serię bezpiecznych, nawet dla niemowląt, pluszowych zabawek promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców. Po kolekcji Stikeezów promujących wcześniej również zdrowe żywienie, już od najbliższego poniedziałku 28 sierpnia Lidl Polska oferuje kolejne zabawki dla najmłodszych dzieci. Kolekcja maskotek obejmować będzie 6 najpopularniejszych wśród polskich konsumentów warzyw i owoców: jabłko, marchewkę, pomidora, brokuł, banana oraz śliwkę. Co bardzo istotne, zabawki spełniają rygorystyczne normy dotyczące bezpieczeństwa najmłodszych dzieci.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Lidl Polska ponownie znalazł się w gronie najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce w badaniu Trendence Graduate Barometer – wraz z liderami w swoich branżach takimi, jak: Apple, Microsoft, Google Poland, KGHM Polska Miedź czy Deloitte.

8 sierpnia br. we wszystkich sklepach Lidl zaczyna się Tydzień BIO, podczas którego będzie można nabyć zdrowe produkty: żywność organiczną, artykuły bez glutenu, bez laktozy i tzw. superfoods.

X