Jesteś tutaj

LIDLAKI promują zdrowe żywienie

Lidl Polska wprowadził serię bezpiecznych, nawet dla niemowląt, pluszowych zabawek promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców. Po kolekcji Stikeezów promujących wcześniej również zdrowe żywienie, już od najbliższego poniedziałku 28 sierpnia Lidl Polska oferuje kolejne zabawki dla najmłodszych dzieci. Kolekcja maskotek obejmować będzie 6 najpopularniejszych wśród polskich konsumentów warzyw i owoców: jabłko, marchewkę, pomidora, brokuł, banana oraz śliwkę. Co bardzo istotne, zabawki spełniają rygorystyczne normy dotyczące bezpieczeństwa najmłodszych dzieci.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Lidl proponuje swoim klientom drugą odsłonę książki o kuchni polskiej, której tematem przewodnim są tradycyjne przepisy na ciasta i desery w nowoczesnym wydaniu. Ich autorem jest Paweł Małecki, Mistrz Cukierni Lidla, który opowiada o sekretach domowych wypieków.

THE LIDL WAY TO CAREER to program stażowy uruchomiony przez sieć Lidl. Staż ma trwać 3 miesiące, podczas których uczestnicy będą mieli okazje współpracować ze specjalistami, realizować własne projekty oraz zarobić 3 tys. miesięcznie. 

X