Jesteś tutaj

LIDLAKI promują zdrowe żywienie

Lidl Polska wprowadził serię bezpiecznych, nawet dla niemowląt, pluszowych zabawek promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców. Po kolekcji Stikeezów promujących wcześniej również zdrowe żywienie, już od najbliższego poniedziałku 28 sierpnia Lidl Polska oferuje kolejne zabawki dla najmłodszych dzieci. Kolekcja maskotek obejmować będzie 6 najpopularniejszych wśród polskich konsumentów warzyw i owoców: jabłko, marchewkę, pomidora, brokuł, banana oraz śliwkę. Co bardzo istotne, zabawki spełniają rygorystyczne normy dotyczące bezpieczeństwa najmłodszych dzieci.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 1 marca br. 2400 zł brutto na początek, a po dwóch latach stażu pracy gwarantowany wzrost płacy do 2850 zł brutto. W przeciągu dwóch lat (2014-2016) wynagrodzenie pracownika sklepu wzrosło tym samym aż o 12%.

Kolejny sklep Lidla w Polsce otwarty zostanie już 20 października br. w Poznaniu. To już 600 obiekt tej sieci, tym razem stworzony według nowego konceptu, wyposażony w specjalne udogodnienia dla klientów i pracowników oraz nowoczesne rozwiązania ekologiczne, które dotychczas nie były standardem na polskim rynku retail. 

X