Jesteś tutaj

Logo Lukoil zniknie w czerwcu

W czerwcu 2019 r. ma zakończyć się proces rebrandingu wszystkich 115 stacji paliw funkcjonujących dotychczas z logo Lukoil, na Amic Energy. Zakończy się wówczas proces rozpoczęty jesienią 2018 r.

Austriacka firma Amic Energy przejęła polskie stacje Lukoil w 2016 r. Na mocy umowy licencyjnej z rosyjskim koncernem funkcjonowały one jednak z dotychczasowym logo. Pierwsze stacje z szyldem zmienionym na Amic Energy pojawiły się na jesieni 2018 r. Obecnie większość placówek działa z logo Amic.

Posiadając sieć 115 stacji paliw, Amic Energy jest siódmą największą siecią działającą w Polsce, po PKN Orlen, BP, Grupie Lotos, Shell, Circle K i Moya

Źródło: ISBnews za money.pl

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od kilku miesięcy sieć stacji paliw AMIC Energy w Polsce przechodzi rebranding i jest gruntownie modernizowana według najnowocześniejszych rozwiązań. Klienci pierwszych nowo oddanych stacji już mogą korzystać z wielu udogodnień.

Carrefour rozpoczyna swoją największą kampanię marketingową w Polsce, której celem jest przedstawienie pozytywnych zmian wprowadzonych w firmie w ostatnim czasie. Jej bohaterem został Napoleon, w którego rolę wcielił się znany polski aktor – Jacek Braciak. Kampania została poprzedzona dwutygodniową komunikacją teaserową w najważniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz na nośnikach outdoor.

X