Jesteś tutaj

Loteria Plus – akcja promocyjna sieci Nasz Sklep oraz LD Holding

To kolejna loteria, po „Zakupowym Szale”, która ma zwiększyć rozpoznawalność sieci na rynku. Akcja będzie trwała przez cztery miesiące, a zakończy się 30 czerwca. Nadrzędnym celem akcji promocyjnej „Loteria Plus” jest gwarantowany wzrost sprzedaży promowanych produktów partnerów biorących udział w loterii. Wieloletnie doświadczenie zgromadzone na podstawie kilku już przeprowadzonych edycji loterii, potwierdza, że konsumenci świadomie uczestniczący w tej akcji zwiększają wartość koszyka zakupowego, który indywidualnie sieć dopasowuje do potrzeb franczyzy. W tegorocznej „Loterii Plus”, w porównaniu do poprzednich akcji zwiększą się ponad dwukrotnie szanse klientów  na wygraną w postaci atrakcyjnych nagród rzeczowych m.in. wyciskarki wolnoobrotowej firmy ELDOM.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nie akceptujemy projektu podatku od handlu detalicznego w wersji liniowej  –  swoje stanowisko w sprawie wersji podatku liniowego od sprzedaży detalicznej przekazał Zarząd NASZ SKLEP oraz LD HOLDING.  Zarząd spółek detalicznych w imieniu sklepów franczyzowych po konsultacjach zwrócił się w tej kwestii do parlamentarzystów, mając na uwadze dobro naszych franczyzobiorców, których obecnie w sieciach detalicznych jest ponad 5500. 

Zbliżające się święta Bożego Narodzenia powodują, że miesiące jesienne sprzyjają otwarciom nowych placówek Delikatesów Premium oraz Sezam, jak również remodellingom w formacie Nasz Sklep. W ostatnim kwartale odnotowano dużą dynamikę otwarć nowych sklepów. PSH Nasz Sklep obecnie liczy 3700 sklepów, natomiast łącznie Specjał Franczyza liczy już prawie 8 tys. sklepów franczyzowych.

X