Jesteś tutaj

Makro Polska przyznało nagrody wyjątkowym kobietom

Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez Makro Polska. Wyróżnienia w 3 kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie.

„Handel jest kobietą” to wydarzenie zorganizowane przez Makro Polska, 10 października – w Dniu Własnego Biznesu – w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie. Spotkanie zainaugurowało cykl, którego celem jest celebrowanie przedsiębiorczości wśród kobiet oraz docenienie ich za sukcesy i zaangażowanie w prowadzenie własnych biznesów, jakimi są sklepy spożywcze i spożywczo-przemysłowe.

Podczas uroczystej gali wręczono wyróżnienia w trzech kategoriach: Innowacja w biznesie, Działanie na rzecz lokalnej społeczności oraz Kobieta Roku 2017.

Tytuł Kobiety działającej na rzecz lokalnej społeczności zdobyły Elżbieta Dettlaff i Mirosława Dettlaff, prowadzące sklep Spożywczo-Przemysłowo-Odzieżowy „Mireczka”, które zbudowały plac zabaw dla dzieci przed swoim sklepem.

Kobietą innowacyjną w biznesie wyróżnienie otrzymała Urszula Drągowska, właścicielka sklepu spożywczego „Wodnik” w Kozienicach, która jako pierwsza wychwytuje nowości na rynku i wprowadza je do swojego sklepu.

Kobietą Roku została Maria Urbańczyk, właścicielka 5 sklepów Odido, zarządzająca dużym zespołem, z odwagą podejmująca biznesowe decyzje i wprowadzająca kreatywne pomysły w życie.

– Wielokrotnie umiejętności kobiet są postrzegane raczej jako wrodzone cechy ich kobiecych charakterów, a nie jako nabyte i rozwijane poprzez naukę kompetencje. Prawdziwe liderki dbają o rozwój własny i swojego zespołu, który budują i wzmacniają. Nieustannie skupiają się na zdobywaniu nowych umiejętności, zwiększaniu efektywności i poprawianiu osiągniętych wyników– powiedział David Antunes, Dyrektor Pionu Handlowego Makro Polska.

Podczas gali udzielono prelekcji o byciu bizneswoman oraz opowiedziano o autentyczności w biznesie. Ekspertki wymieniły się także spostrzeżeniami z liderkami handlu tradycyjnego podczas panelu dyskusyjnego.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rozpoczął się trzeci etap kampanii „Urodziny ze smakiem”, świętującej 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Tym razem na klientów czeka oferta produktów z Grecji i wycieczki do Aten. Ambasadorem akcji jest znany szef kuchni Michel Moran.

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie. W tym roku przypada na 10 października. Po raz drugi akcję w Polsce organizuje sieć hurtowni Makro Polska.

X