Jesteś tutaj

MAKRO Polska: „Twój sukces to nasz biznes”

MAKRO Polska rozpoczyna nową akcję „Twój sukces to nasz biznes”, której celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów. Globalną kampanię zainicjowała spółka METRO Wholesale.

Od czerwca 2018 r. codziennym działaniom MAKRO Polska towarzyszy nowy claim „Twój sukces to nasz biznes”. Akcja skupiona jest wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes. W Polsce bohaterami akcji są m.in. Edyta Poznaniak-Helak, właścicielka sklepu ODIDO w Krzyżu Wielkopolskim. Sieć hurtowni MAKRO Polska chce nie tylko docenić właścicieli biznesów za ich wysiłek i zaangażowanie, ale też zadeklarować swoje wsparcie i pomoc w osiągnięciu sukcesu. Stąd też przyświecające akcji hasła: „Nie pracujemy dla MAKRO. Pracujemy dla naszych klientów” czy „Nie pracuję dla MAKRO – pracuję dla Edyty, która chce zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi”. Historie Edyty Poznaniak-Helak i innych klientów śledzić można na stronie makro.pl.

Sieć hurtowni wspiera swoich klientów również poprzez Dzień Własnego Biznesu, organizowany corocznie w drugi wtorek października, cykle edukacyjnych spotkań branżowych Szef dla Szefów i Super Sklep, szkolenia organizowane w Akademii Inspiracji w Warszawie czy dedykowane rozwiązania wspomagające sprzedaż w sklepach tradycyjnych. Wszystko po to, by podnosić konkurencyjność i widoczność klientów na rynku.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Michał Molenda dołączył do zespołu Akademii Inspiracji MAKRO jako drugi szef kuchni. Do jego głównych zadań należeć będzie rozwój oferty szkoleń dla branży gastronomicznej.

Sieć hurtowni MAKRO istnieje w Polsce już od 23 lat. Z tej okazji dystrybutor przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę produktową, promocje, rabaty i konkursy. Twarzą kampanii jest znany szef kuchni – Michel Moran.

X