Jesteś tutaj

Advertisement

Miasto przyszłości w mappingu Rossmanna

Na tegorocznym łódzkim Light Move Festival zobaczyć będzie można projekcję „Brave New City”. To historia działań człowieka w naturalnym środowisku i wykreowania wirtualnego miasta przyszłości. Mapping będzie wyświetlany na fasadzie Łódzkiego Domu Kultury. Mecenasem projektu jest Rossmann.

Tematem przewodnim tegorocznego LMF jest „Przestrzeń”. Festiwal trwa od piątku do niedzieli (27-29 września, godz. 19.00-24.00). Mapa atrakcji liczy ponad 40 przystanków. Trasa prowadzi przez odnowione fragmenty miasta i jego główne ulice: Piotrkowską, Traugutta, Narutowicza czy Rodziny Poznańskich. Na odwiedzających czekają iluminacje, mappingi, instalacje, muzyka i inne wyjątkowe wydarzenia.

Rossmann szczególnie zaprasza przed Łódzki Dom Kultury, na którym będzie wyświetlany mapping „Brave New City”. Sam ŁDK to wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie województwa łódzkiego. Należy do najstarszych instytucji w regionie. Działa od 1953 r. Organizuje m.in. wystawy, koncerty, spotkania autorskie i prelekcje. A mapping znalazł się w rankingu TOP 10 najbardziej interesujących wydarzeń tegorocznego festiwalu. Koncepcja i wykonanie jest autorstwa włoskiego studia kreatywnego Odd Agency.

Light Move Festival jest jednym z największych festiwali światła w Europie. Wykorzystuje unikatową architekturę Łodzi, jej kamienice i charakterystyczne budynki. Co roku festiwal odwiedza 700 tys. osób, a trasa liczy kilkanaście kilometrów. W tym roku zgłoszono na festiwal 140 prac, z których organizatorzy wybrali te najlepsze. Rossmann 6. rok z rzędu jest sponsorem LMF.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zaufanie do marki, utożsamianie się z jej wartościami, posiadanie adekwatnych produktów, wygoda i szeroki wybór – to główne czynniki, które decydują o wyborach zakupowych Polaków. Takie wnioski można przeczytać w raporcie OC&C Retail Proposition Index 2018. Rossmann zajął w ogólnym rankingu bardzo wysokie 2. miejsce i jako jedyna drogeria sklasyfikowano go w Top 10 sieci handlowych.

Trzecia edycja programu „Pomagamy jak umiemy” już wystartowała. Od 2 stycznia Klubowicze zbierają przy zakupach nowe punkty. Pod koniec roku przełożą się one na wartą 5 mln zł pomoc dla 250 instytucji. W tym roku klienci sami zdecydują, której organizacji ze swojego regionu pomogą.

X

Przeczytaj również