Nagrodzony projekt „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada”

Aktualności

Nagrodzony projekt „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada”

26 października 2016

International Business Awards to konkurs nazywany Oscarami świata biznesu. W tym roku, w sierpniu, nagrody przyznano po raz trzynasty. Udział w konkursie jest otwarty dla wszystkich organizacji z całego świata. Tegoroczna edycja nagród przyciągnęła ponad 3,8 tys. uczestników z ponad 60 państw.

W minioną sobotę odbyła się gala wręczenia nagród: brązową statuetkę w kategorii Marketing Campaign of the Year – Retail otrzymał projekt Pasaże Tesco – Poznaj bliskiego sąsiada. – To dla nas bardzo duże wyróżnienie. W ramach akcji zrealizowaliśmy aż 166 wydarzeń specjalnych aktywizujących lokalne społeczności na terenie całej Polski. Efekty działań przekroczyły nasze oczekiwania. A dziś mamy dodatkowy powód do dumy – zostaliśmy docenieni także przez światowych ekspertów. Bardzo za to dziękujemy! – powiedział Łukasz Kędzior – Marketing Manager w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi Tesco Polska po odebraniu statuetki.

Kampania „Poznaj bliskiego sąsiada” bazowała na realizacji cyklicznych wydarzeń angażujących organizacje działające na rzecz bliskiego otoczenia oraz zaangażowaniu  w te aktywności klientów. W ramach projektu otwarto przestrzeń Pasaży Tesco na działania wspierające integrację i aktywizację społeczności lokalnych. W ramach kampanii na terenie Pasaży Tesco w całej Polsce odbyło się 166 wydarzeń. Wśród nich znalazły się eventy z udziałem organizacji społecznych oraz 16 eventów „Wielkiego Głosowania” w ramach drugiej edycji programu grantowego „Plebiscyt Sąsiedzki”, podczas których klienci oddali ponad 22 000 głosów na lokalne organizacje społeczne. Nagrodzony projekt powstał we współpracy z Garden of Words, która odpowiadała  za przygotowanie oraz koordynację wydarzeń. Agencja od wielu lat współpracuje z Tesco  w zakresie realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu.