Jesteś tutaj

Netto w kolejnych dwóch miastach Polski

5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu 3.0.

Wraz z rosnącą świadomością konsumentów, a tym samym z coraz większymi wymaganiami, Netto kontynuuje rozwój biznesu, otwierając kolejne sklepy w oparciu o koncept 3.0. Duży wybór świeżych warzyw i owoców, produktów bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, a także zdrowych artykułów z certyfikatem BIO oraz szereg udogodnień to już standard w nowo otwieranych i modernizowanych sklepach tej sieci. W Netto 3.0 jest również strefa z produktami TO GO, oferująca szybkie i świeże przekąski, sałatki oraz soki, a także wypiekane na miejscu pieczywo.

– Otwarcia kolejnych placówek to efekt rozbudowy sieci handlowej Netto, prowadzonej konsekwentnie zgodnie z konceptem 3.0 – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Jest to jednocześnie ukłon w stronę klientów i ich potrzeb, ale również odpowiedź na zmieniające się trendy rynkowe. Pragniemy, aby zakupy w naszych sklepach były przyjemnym doświadczeniem, dlatego poza bogatą ofertą wysokiej jakości produktów w niskich cenach, oferujemy komfortową i estetyczną przestrzeń. Jesteśmy przekonani, że tego typu działania i troska o klientów, pozwolą nam na umocnienie naszej pozycji jednego z liderów na rynku handlu detalicznego.

Nowo otwarty sklep w Bytomiu znajduje się przy ul. Strzelców Bytomskich, zaś placówka w Oławie mieści się przy ul. Jarosława Iwaszkiewicza. Dla klientów obu nowych sklepów, sieć przygotowała szereg atrakcji oraz promocyjną ofertę sprzedażową – zarówno w dniu otwarcia, jak i przez cały weekend.

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć równocześnie prowadzi intensywny remodeling już istniejących. W efekcie obecnie ponad 100 sklepów funkcjonuje zgodnie z nowym modelem Netto.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty.

W 2014 r. sieć Netto planuje otwarcie kolejnych 50 sklepów - dwa pierwsze obsłużą klientów już pod koniec stycznia, a będą to placówki w śląskich Świerklanach i w małopolskim Chrzanowie. Do tego czasu na polskim rynku działa 314 placówek handlowych Netto plus trzy centra logistyczne (w Motańcu koło Szczecina, w Domasławiu koło Wrocławia oraz w Kopytkowie koło Starogardu Gdańskiego).

X