Jesteś tutaj

Netto w Łaziskach Górnych na Śląsku

Ten rok inwestycyjny sieć handlowa Netto zakończy liczbą 334 placówek w Polsce. 18 grudnia duński dyskonter otworzył sklep w Łaziskach Górnych na Śląsku.

Grudzień jak zwykle był najintensywniejszym pod względem otwarć miesiącem w roku. Trzy nowe placówki Netto ruszyły w czwartek, 11 grudnia – były to sklepy w podwarszawskich Michałowicach, Zduńskiej Woli oraz w Łodzi. 18 grudnia nowe Netto ruszy w śląskich Łaziskach Górnych.

Wszystkie nowe placówki Netto są standardowymi sklepami tej sieci – hale sprzedaży mają od 700 do 750 m kw. Netto w Płońsku usytuowane jest w retailparku Mila, natomiast Netto w Michałowicach mieści się w szeregu pawilonów handlowych, przeznaczonych pod wynajem.  Wszystkie placówki zatrudniły po 12 osób do obsługi klientów. Przy sklepach powstały duże parkingi, a pod jednym dachem z halą sprzedaży Netto znalazły się stoiska poddzierżawców – są to znane firmy Madej Wróbel (Płońsk, Łódź, Zduńska Wola, Łaziska Górne), Wierzejki (Michałowice), Oskroba (Zduńska Wola, Łódź, Płońsk), Emilia Kristof (Łaziska Górne) oraz saloniki Świata Prasy.

Podczas otwarć tradycyjnie rozdawano pieczywo (po 500 sztuk w każdym sklepie), obdarowywano upominkami tych klientów, którzy w dniu otwarcia nowego sklepu założyli żółtą część garderoby, można też było  spróbować szczęścia w konkursie „Jak tanie są te zakupy?” i wygrać zawartość wózka zakupowego, wypełnionego po brzegi produktami.

Z myślą o nowych klientach została przygotowana specjalna oferta otwarciowa, dostępna wyłącznie w nowych sklepach.

W tym roku Netto otworzyło 20 kolejnych sklepów w Polsce, ale po latach nieobecności sieć powróciła na brytyjski rynek, gdzie obecnie działa 5 nowych placówek żółto-czarnych. Duński koncern Dansk Supermarked w przyszłym roku planuje podobną liczbę otwarć w Polsce – pierwszy z 20 sklepów ruszy w styczniu w Częstochowie. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć handlowa Netto otrzymała nagrodę „Silver Champ” za aktywne zaangażowanie w promowanie zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej oraz wspieranie utalentowanych sportowców w ramach współpracy z Fundacją Moniki Pyrek i projektu "Skok w marzenia".

Sieć sklepów Netto jest oficjalnym partnerem wydawnictwa „Mali szefowie kuchni” Josepha Seeletso. – Zostaliśmy partnerem książki, ponieważ uważamy, że budowanie świadomości kulinarnej i kultury gotowania od najmłodszych lat to krok ku temu, abyśmy wszyscy w przyszłości mogli cieszyć się nie tylko smaczniejszymi, ale zdrowszymi i bardziej urozmaiconymi  posiłkami – mówi Katarzyna Werner, Marketing Operations Coordinator w Netto Sp. z o.o.

X