Jesteś tutaj

Netto z nagrodą za wkład w rozwój polskiego sportu

Sieć handlowa Netto otrzymała nagrodę „Silver Champ” za aktywne zaangażowanie w promowanie zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej oraz wspieranie utalentowanych sportowców w ramach współpracy z Fundacją Moniki Pyrek i projektu "Skok w marzenia".

Sieć handlowa Netto oraz Fundacja Moniki Pyrek rok temu połączyły siły, tworząc fundusz stypendialny „Skok w marzenia”. W ramach współpracy słynnej polskiej olimpijki i wywodzącego się z Danii detalisty w 2017 r., przyznano 10 stypendiów w wysokości 10 tys. zł młodym sportowcom.

Inicjatywa wspierająca młode osoby w rozwoju sportowych karier została doceniona przez organizatorów plebiscytu The Champ Awards. Założeniem przedsięwzięcia jest rozwój i docenienie polskiego sportu, poprzez zwiększenie nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport. W tym roku wyróżnienia wręczał Mariusz Czerkawski, ambasador konkursu, hokeista i olimpijczyk. Kapitułę konkursu „The Champ Awards” stanowią autorytety w dziedzinie biznesu, sportu, osoby reprezentujące różnorodne dziedziny życia i gospodarki.

– Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że nasza współpraca z Moniką Pyrek już po roku została dostrzeżona i doceniona – powiedziała Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z tej okazji sieć handlowa przygotowała specjalny program lojalnościowy dla dzieci, które lubią gotować. Twarzą programu jest Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior. Akcja rozpocznie się  27 lutego. 

Sieć Netto rokrocznie przeprowadza wśród swoich pracowników badania dotyczące atmosfery w pracy i nastrojów pracowników. Wyniki ostatnich badań podsumował Roman Borecki, HR menedżer w sieci Netto Polska. 

X