Jesteś tutaj

Netto z nagrodą za wkład w rozwój polskiego sportu

Sieć handlowa Netto otrzymała nagrodę „Silver Champ” za aktywne zaangażowanie w promowanie zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej oraz wspieranie utalentowanych sportowców w ramach współpracy z Fundacją Moniki Pyrek i projektu "Skok w marzenia".

Sieć handlowa Netto oraz Fundacja Moniki Pyrek rok temu połączyły siły, tworząc fundusz stypendialny „Skok w marzenia”. W ramach współpracy słynnej polskiej olimpijki i wywodzącego się z Danii detalisty w 2017 r., przyznano 10 stypendiów w wysokości 10 tys. zł młodym sportowcom.

Inicjatywa wspierająca młode osoby w rozwoju sportowych karier została doceniona przez organizatorów plebiscytu The Champ Awards. Założeniem przedsięwzięcia jest rozwój i docenienie polskiego sportu, poprzez zwiększenie nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport. W tym roku wyróżnienia wręczał Mariusz Czerkawski, ambasador konkursu, hokeista i olimpijczyk. Kapitułę konkursu „The Champ Awards” stanowią autorytety w dziedzinie biznesu, sportu, osoby reprezentujące różnorodne dziedziny życia i gospodarki.

– Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że nasza współpraca z Moniką Pyrek już po roku została dostrzeżona i doceniona – powiedziała Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od początku marca klienci od poniedziałku do soboty mogą robić zakupy już od 6 rano. Wydłużenie godzin pracy sklepów to odpowiedź sieci Netto na rosnące potrzeby klientów w tym zakresie.

Z tej okazji sieć handlowa przygotowała specjalny program lojalnościowy dla dzieci, które lubią gotować. Twarzą programu jest Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior. Akcja rozpocznie się  27 lutego. 

X