Jesteś tutaj

Netto z nagrodą za wkład w rozwój polskiego sportu

Sieć handlowa Netto otrzymała nagrodę „Silver Champ” za aktywne zaangażowanie w promowanie zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej oraz wspieranie utalentowanych sportowców w ramach współpracy z Fundacją Moniki Pyrek i projektu "Skok w marzenia".

Sieć handlowa Netto oraz Fundacja Moniki Pyrek rok temu połączyły siły, tworząc fundusz stypendialny „Skok w marzenia”. W ramach współpracy słynnej polskiej olimpijki i wywodzącego się z Danii detalisty w 2017 r., przyznano 10 stypendiów w wysokości 10 tys. zł młodym sportowcom.

Inicjatywa wspierająca młode osoby w rozwoju sportowych karier została doceniona przez organizatorów plebiscytu The Champ Awards. Założeniem przedsięwzięcia jest rozwój i docenienie polskiego sportu, poprzez zwiększenie nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport. W tym roku wyróżnienia wręczał Mariusz Czerkawski, ambasador konkursu, hokeista i olimpijczyk. Kapitułę konkursu „The Champ Awards” stanowią autorytety w dziedzinie biznesu, sportu, osoby reprezentujące różnorodne dziedziny życia i gospodarki.

– Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że nasza współpraca z Moniką Pyrek już po roku została dostrzeżona i doceniona – powiedziała Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

25 stycznia br. w sklepie Netto w Tychach przy ul. Borowej 150 każdy chętny mógł za darmo sprawdzić, jaki ma poziom cukru we krwi i czy nie zagraża mu cukrzyca. Akcja jest częścią kampanii profilaktycznej „Zatrzymać cukrzycę", prowadzonej od ponad trzech lat przez sieć handlową Netto.

Nowa oferta sieci Netto skierowana jest do sympatyków kuchni wegańskiej i wegetariańskiej. Produkty dostępne w ofercie „Wege” są rozwinięciem koncepcji „Zdrowy wybór” obecnej w sklepach sieci od pewnego czasu. W ofercie zdrowej żywności na stałe są produkty bezglutenowe, bezcukrowe, przyjazne alergikom oraz eko. 

X