Jesteś tutaj

Nowa kampania wizerunkowa sieci POLOmarket

W styczniu br. POLOmarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów. Kampania będzie trwała cały rok. Jej głównymi nośnikami będą radio, billboardy, gazetka promocyjna i sms-y wysyłane do klientów posiadających polokartę. Zmieni się hasło, jakim dotychczas reklamował się POLOmarket: dotychczasowe „mój ulubiony” zastąpi „polski sklep”. POLOmarket wprowadzi też nowe mechanizmy promocyjne. Zamiast jednej tygodniowej gazetki, klienci będą mieli do dyspozycji aż trzy gazetki tygodniowo: jedną z promocjami na cały tydzień i dwie z ofertą specjalną od poniedziałku do środy i od czwartku do niedzieli. Oprócz budowania wizerunku POLOmarketu, kampania ma też cele czysto biznesowe: zwiększenie liczby transakcji, podniesienie wartości koszyka i uzyskanie jeszcze lepszych wyników sprzedażowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Uroczyste otwarcie zmodernizowanego obiektu odbędzie się 13 grudnia i będzie mu towarzyszyć wiele atrakcji dla klientów. W sklepie zmodernizowano całą salę sprzedaży, wstawiono nowe regały i boksy kasowe. Sklep powiększono i wyposażono w nowoczesne sprzęty, w tym między innymi systemy chłodząco-grzewcze wykorzystujące energię odnawialną.

Nowy, przestronny, jasny i komfortowy sklep sieci POLOmarket, mieszczący się przy ul. Chocimskiej 12 w Lesznie, 16 lutego otworzył swoje podwoje dla mieszkańców miasta. Dla klientów przygotowano ciekawe atrakcje – m.in. konkurs, degustacje wędlin i hot-dogów, słodkie niespodzianki, a także ciekawe promocje. 

X