Jesteś tutaj

Nowa kampania wizerunkowa sieci POLOmarket

W styczniu br. POLOmarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów. Kampania będzie trwała cały rok. Jej głównymi nośnikami będą radio, billboardy, gazetka promocyjna i sms-y wysyłane do klientów posiadających polokartę. Zmieni się hasło, jakim dotychczas reklamował się POLOmarket: dotychczasowe „mój ulubiony” zastąpi „polski sklep”. POLOmarket wprowadzi też nowe mechanizmy promocyjne. Zamiast jednej tygodniowej gazetki, klienci będą mieli do dyspozycji aż trzy gazetki tygodniowo: jedną z promocjami na cały tydzień i dwie z ofertą specjalną od poniedziałku do środy i od czwartku do niedzieli. Oprócz budowania wizerunku POLOmarketu, kampania ma też cele czysto biznesowe: zwiększenie liczby transakcji, podniesienie wartości koszyka i uzyskanie jeszcze lepszych wyników sprzedażowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Inicjatorzy powołania GH  PL Plus -  Piotr i Paweł, Bać-Pol   i Topaz -   deklarowali, że będą intensywnie  pracowali  nad  poszerzeniem  aliansu  strategicznego  o  kolejne  podmioty.  Bardzo dobrze  przyjęta  przez  konsumentów  marka  własna  „Lubię”  oraz  aktywne  działania integracyjne na płaszczyźnie zakupowej, miały być tym, co przyciągnie kolejnych partnerów. I  rzeczywiście  tak  się  stało.  W  dniu  25  czerwca  2014  został  podpisany  list  intencyjny pomiędzy  dotychczasowymi  udziałowcami,  a  siecią  sklepów  POLOmarket. 

Przystępując w czerwcu br. do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji POLOmarket zobowiązał się do przestrzegania Kodeksu Dobrych Praktyk Przyjaznej Rekrutacji, którego celem jest promowanie dobrych praktyk i tworzenie standardów w rekrutacji.

X

Przeczytaj również