Jesteś tutaj

Nowa kampania wizerunkowa sieci POLOmarket

W styczniu br. POLOmarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów. Kampania będzie trwała cały rok. Jej głównymi nośnikami będą radio, billboardy, gazetka promocyjna i sms-y wysyłane do klientów posiadających polokartę. Zmieni się hasło, jakim dotychczas reklamował się POLOmarket: dotychczasowe „mój ulubiony” zastąpi „polski sklep”. POLOmarket wprowadzi też nowe mechanizmy promocyjne. Zamiast jednej tygodniowej gazetki, klienci będą mieli do dyspozycji aż trzy gazetki tygodniowo: jedną z promocjami na cały tydzień i dwie z ofertą specjalną od poniedziałku do środy i od czwartku do niedzieli. Oprócz budowania wizerunku POLOmarketu, kampania ma też cele czysto biznesowe: zwiększenie liczby transakcji, podniesienie wartości koszyka i uzyskanie jeszcze lepszych wyników sprzedażowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W województwie dolnośląskim mamy w sumie 33 sklepy. Sukcesywnie zmieniamy wystrój tych najstarszych, modernizując przestarzałe sprzęty i instalacje – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

POLOmarket Sp. z o.o., właściciel znaku POLOmarket i operator sklepów pod tym samym szyldem, będzie realizował strategię rozwoju opartą na budowie nowoczesnych, wygodnych i przyjaznych klientom supermarketów.

X