Jesteś tutaj

Nowa kampania wizerunkowa sieci POLOmarket

W styczniu br. POLOmarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów. Kampania będzie trwała cały rok. Jej głównymi nośnikami będą radio, billboardy, gazetka promocyjna i sms-y wysyłane do klientów posiadających polokartę. Zmieni się hasło, jakim dotychczas reklamował się POLOmarket: dotychczasowe „mój ulubiony” zastąpi „polski sklep”. POLOmarket wprowadzi też nowe mechanizmy promocyjne. Zamiast jednej tygodniowej gazetki, klienci będą mieli do dyspozycji aż trzy gazetki tygodniowo: jedną z promocjami na cały tydzień i dwie z ofertą specjalną od poniedziałku do środy i od czwartku do niedzieli. Oprócz budowania wizerunku POLOmarketu, kampania ma też cele czysto biznesowe: zwiększenie liczby transakcji, podniesienie wartości koszyka i uzyskanie jeszcze lepszych wyników sprzedażowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

28-29 marca br. na terenie wybranych sklepów POLOmarket na obszarze całej Polski, odbędzie się zbiórka żywności na rzecz podopiecznych fundacji Caritas. Natomiast w terminie 4-6.04 zostanie przeprowadzona akcja zbiórkowa, koordynowana przez wolontariuszy Banków Żywności.

Sieć polskich supermarketów POLOmarket, angażuje się w działalność charytatywną od początku swojego istnienia. Przedświąteczne zbiórki żywności są tradycyjnym elementem tych działań w sklepach całej sieci.

X