Jesteś tutaj

Nowa linia strategii komunikacji wizerunkowej sieci Stokrotka

Sieć sklepów Stokrotka w maju rozpoczyna wdrożenie nowej linii strategii komunikacji wizerunkowej. Hasło „Świeżość na uwadze mamy” zapoczątkuje nowy etap rozwoju marki Stokrotka. Sieć rusza z nową strategią już 17 maja.

Nowa strategia ma za zadanie promować wartości istotne z punktu widzenia zdrowego odżywiania. Będzie ona podkreślać główne atuty sieci i przewagi nad konkurencją tj. świeżość oraz wysoką jakość asortymentu – zwłaszcza mięsa, wędlin i pieczywa. Jest to możliwe dzięki codziennym dostawom od zaufanych producentów, rygorystycznej kontroli jakości i świeżości produktów oraz warunków ich przechowywania z zachowaniem ciągu chłodniczego. Każdy produkt dostarczany do Stokrotki musi spełniać wysokie wymagania dotyczące specyfikacji poszczególnych towarów.

Nowa kampania znajdzie odzwierciedlenie w mediach offline (TV, radio, billboardy, kolportaż gazetek, magazyn Stokrotka, nośniki marketingowe w sklepach) oraz online (www, sieci społecznościowe).

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Emperia Holding zamierza uruchomić ok. 100 marketów Stokrotka i ok. 50 supermarketów Stokrotka w 2015 roku, poinformował prezes Dariusz Kalinowski. W tym roku sieć detaliczna Emperii zwiększy się o co najmniej 50 marketów i kilkanaście sklepów własnych.

18 stycznia sieć Stokrotka uruchomiła drugie centrum dystrybucji w ramach własnej sieci logistycznej.

X