Nowa platforma szkoleniowa dla dostawców Tesco

Aktualności

Nowa platforma szkoleniowa dla dostawców Tesco

Od utworzenia jednej jednostki biznesowej w Europie Środkowej, Tesco kładzie duży nacisk na uproszczenie codziennej współpracy ze swoimi partnerami handlowymi. Firma wprowadza nowe sposoby pracy oraz rozwiązania ograniczające biurokrację i wspierające innowacje u dostawców. Aby ułatwić zrozumienie procedur i zasad, Tesco wdraża nową platformę szkoleniową dla dostawców z Europy Środkowej – Supplier Training Essentials.

Po sukcesie w Wielkiej Brytanii, we wrześniu 2018 r. Tesco wprowadza ulepszoną wersję nowej platformy szkoleniowej dla dostawców z Europy Środkowej. Dzięki nowemu narzędziu wszyscy dostawcy znajdą w jednym miejscu przydatną wiedzę związaną ze specyfikacją umów w Europie Środkowej, zasadami promocji, procedurami finansowymi i logistycznymi.

“Wiemy, że sukces naszej współpracy rozpoczyna się od zrozumienia procedur i ram czasowych oraz wzajemnego wsparcia wszystkich zainteresowanych stron. Chcemy mieć przejrzyste zasady współpracy i pomóc naszym dostawcom rozwijać się na czterech europejskich rynkach. Supplier Training Essentials umożliwi nam dzielenie się najważniejszymi informacjami, danymi i procedurami w jednym miejscu” – poinformował Jakub Jaremko, kierownik ds. współpracy z dostawcami.

Supplier Training Essentials to jedno z wielu narzędzi zaprojektowanych dla dostawców Tesco w Europie Środkowej. Od 2017 r. partnerzy biznesowi mogą dołączyć do Supplier Network, interaktywnej platformy wspierającej współpracę, innowację i rozwój między dostawcami z regionu. Cztery razy w roku firma organizuje internetowe webinaria skupiające się na najważniejszych rozwiązaniach i tematach dla dostawców. Partnerzy Tesco mogą również korzystać z Supplier Helpline – platformy internetowej, która pomaga dostawcom współpracować z Tesco i pomagać w ważnych sprawach na co dzień z gwarancją uzyskania odpowiedzi w ciągu 48 godzin.