Jesteś tutaj

Nowe Netto w Świebodzinie w koncepcie 3.0

W Świebodzinie powstała kolejna placówka sieci Netto. Detalista kontynuuje rozwój swojego biznesu zgodnie z założeniami konceptu 3.0, w ramach którego na terenie sklepu wprowadzane są zmiany zwiększające komfort klientów.

Poszerzona oferta produktów spożywczych, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców – to tylko niektóre z udogodnień czekających na klientów nowej placówki Netto 3.0 w Świebodzinie. W nowym sklepie znajduje się również szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, wypiekane na miejscu pieczywo. Netto sukcesywnie rozbudowuje sieć sklepów zgodnie z założeniami konceptu 3.0, dlatego na mapie Polski pojawił się kolejny punkt, w którym klienci będą mogli robić szybkie i komfortowe zakupy każdego dnia mając do dyspozycji bardzo szeroki asortyment.

– Nasza strategia rozbudowy zakłada do końca tego roku ok. 100 sklepów, w których będą wprowadzone rozwiązania 3.0 – przy czym w ok. 30-40 placówkach będzie to pełen koncept 3.0, a w pozostałych look&feel, możliwy do wprowadzenia w starszych sklepach po ich remodellingu – komentuje Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Placówka w Świebodzinie ma 800 mkw. powierzchni handlowej i jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach 6-21 oraz w niedziele handlowe. Sklep powstał w strefie konserwatorskiej, co oznacza, że projekt uzgodniony został z konserwatorem zabytków. Budynek posadowiony jest na palach, do jego wykończenia konieczne było użycie dwóch rodzajów cegły klinkierowej, aby wkomponował się w otoczenie. Te rozwiązania sprawiły, że także z zewnątrz sklep wygląda niestandardowo.

Kategoria: 

Podobne artykuły

25 lutego sieć sklepów Netto ruszyła z nową kampanią lojalnościową skierowaną do miłośników gotowania. W zamian za zakupy marka proponuje swoim klientom rabat na garnki i patelnie. Nowa kampania NETTO potrwa do 26 maja br. Za zrobione zakupy klienci sieci otrzymają do 72% rabatu na wybrane akcesoria do gotowania. Każde wydane w Netto 25 zł gwarantuje otrzymanie przy kasie jednej naklejki. Uzbieranie 10 naklejek pozwoli uzyskać rabat.

25 stycznia br. w sklepie Netto w Tychach przy ul. Borowej 150 każdy chętny mógł za darmo sprawdzić, jaki ma poziom cukru we krwi i czy nie zagraża mu cukrzyca. Akcja jest częścią kampanii profilaktycznej „Zatrzymać cukrzycę", prowadzonej od ponad trzech lat przez sieć handlową Netto.

X

Przeczytaj również