Jesteś tutaj

Nowe Netto w Świebodzinie w koncepcie 3.0

W Świebodzinie powstała kolejna placówka sieci Netto. Detalista kontynuuje rozwój swojego biznesu zgodnie z założeniami konceptu 3.0, w ramach którego na terenie sklepu wprowadzane są zmiany zwiększające komfort klientów.

Poszerzona oferta produktów spożywczych, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców – to tylko niektóre z udogodnień czekających na klientów nowej placówki Netto 3.0 w Świebodzinie. W nowym sklepie znajduje się również szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, wypiekane na miejscu pieczywo. Netto sukcesywnie rozbudowuje sieć sklepów zgodnie z założeniami konceptu 3.0, dlatego na mapie Polski pojawił się kolejny punkt, w którym klienci będą mogli robić szybkie i komfortowe zakupy każdego dnia mając do dyspozycji bardzo szeroki asortyment.

– Nasza strategia rozbudowy zakłada do końca tego roku ok. 100 sklepów, w których będą wprowadzone rozwiązania 3.0 – przy czym w ok. 30-40 placówkach będzie to pełen koncept 3.0, a w pozostałych look&feel, możliwy do wprowadzenia w starszych sklepach po ich remodellingu – komentuje Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Placówka w Świebodzinie ma 800 mkw. powierzchni handlowej i jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach 6-21 oraz w niedziele handlowe. Sklep powstał w strefie konserwatorskiej, co oznacza, że projekt uzgodniony został z konserwatorem zabytków. Budynek posadowiony jest na palach, do jego wykończenia konieczne było użycie dwóch rodzajów cegły klinkierowej, aby wkomponował się w otoczenie. Te rozwiązania sprawiły, że także z zewnątrz sklep wygląda niestandardowo.

Kategoria: 

Podobne artykuły

15 października został otwarty kolejny sklep sieci Netto w Poznaniu i 349 w Polsce.  Netto przy ul. Kasprzaka 13 ma powierzchnię 700 m2, a na jego terenie klienci - oprócz standardowych alejek zakupowych - znajdą również stoiska poddzierżawców.

Netto wprowadza właśnie nowy program lojalnościowy dla swoich klientów. Akcja edukacyjna „Ze Scottiem dookoła świata” kierowana jest do rodzin z dziećmi. Za każde wydane w Netto 25 zł będzie można otrzymać prezent w postaci zestawu 4 kart do kolekcjonowania i zabawy.

X