Jesteś tutaj

Nowe oblicze kampanii Carrefour „Z miłości do Zdrowia”

Carrefour od 2014 r. realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour proponuje swoim klientom świeże owoce i warzywa oraz przepisy na zdrowe przekąski i koktajle.

Do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafił najnowszy katalog. Klienci mogą znaleźć w nim inspiracje na zdrowe i smaczne przekąski oraz koktajle. Klienci mogą poznać m.in. przepis na zielony shake, batony z bakaliami oraz pudding z nasionami chia i kiwi. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę przepisy stanowią zdrową podpowiedź przy komponowaniu codziennego jadłospisu.

– Zdrowe przepisy to kolejny element naszych działań wspierających promocję zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania wśród naszych klientów. Pragniemy pokazać, że właściwe odżywianie, bogate w wartościowe produkty, nie jest trudne, a Carrefour jest najlepszym miejscem, w którym można znaleźć świeży i zdrowy asortyment w najlepszych cenach – powiedziała Anna Kurnatowska, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W konkursie CEE Retail Awards Carrefour Polska zdobył aż 3 wyróżnienia. Środowisko branżowe doceniło sieć handlową w kategoriach Retailer of the Year oraz Innovation of the Year, zaś Ewie Karskiej – Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour – przyznało tytuł Shopping Center Director of the Year. 

Carrefour Polska został partnerem wyjątkowego koncertu francuskiej Orchestre d’Auvergne, który odbędzie się 4 maja w budynku NOSPR w Katowicach. Muzycy wystąpią dla śląskiej publiczności po raz pierwszy.  Carrefour zaangażował się we wsparcie tego ciekawego wydarzenia kulturalnego w ramach strategicznego partnerstwa z Instytutem Francuskim.

X

Przeczytaj również