Jesteś tutaj

Nowe oblicze kampanii Carrefour „Z miłości do Zdrowia”

Carrefour od 2014 r. realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour proponuje swoim klientom świeże owoce i warzywa oraz przepisy na zdrowe przekąski i koktajle.

Do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafił najnowszy katalog. Klienci mogą znaleźć w nim inspiracje na zdrowe i smaczne przekąski oraz koktajle. Klienci mogą poznać m.in. przepis na zielony shake, batony z bakaliami oraz pudding z nasionami chia i kiwi. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę przepisy stanowią zdrową podpowiedź przy komponowaniu codziennego jadłospisu.

– Zdrowe przepisy to kolejny element naszych działań wspierających promocję zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania wśród naszych klientów. Pragniemy pokazać, że właściwe odżywianie, bogate w wartościowe produkty, nie jest trudne, a Carrefour jest najlepszym miejscem, w którym można znaleźć świeży i zdrowy asortyment w najlepszych cenach – powiedziała Anna Kurnatowska, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour przy aktywnym wsparciu Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Organizacji Krajowej GS1 Polska wdraża w Polsce system Globalnej Synchronizacji Danych (GDSN).

Carrefour Polska został Darczyńcą Roku Banków Żywności. Nagroda, która od 2005 roku nosi imię Jacka Kuronia, ma na celu wyróżnienie przedsiębiorstw, które wspierają Federację Polskich Banków Żywności w bieżącej działalności. Statuetkę, wręczoną podczas Spotkań Warszawskich na Zamku Królewskim w Warszawie, odebrał prezes firmy Guillaume de Colonges.

X