Nowe warsztaty w Akademii Inspiracji MAKRO

Aktualności

Nowe warsztaty w Akademii Inspiracji MAKRO

W Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie ruszają nowe warsztaty dedykowane sektorowi handlu tradycyjnego. Na właścicieli i personel sklepów spożywczych czekają prowadzone przez profesjonalnych trenerów szkolenia z zakresu kawy, win i serów oraz aktywnej sprzedaży.

Akademia Inspiracji poprzez szkolenia oferuje merytoryczne i praktyczne wsparcie dla partnerów biznesowych i klientów MAKRO. Z myślą o sektorze handlu tradycyjnego uruchomione zostały trzy nowe warsztaty dotyczące kawy, win i serów oraz aktywnej sprzedaży. Zajęcia dedykowane są przedsiębiorcom, którzy szukają nowych możliwości rozwoju dla swojego sklepu, chcą wyróżnić się na tle konkurencji, poprawić jakość obsługi, podnieść kompetencje pracowników czy wzbogacić ofertę o nowe rozwiązania.

Rosnąca popularność kawy i zmieniające się wymagania konsumentów sprawiły, że kąciki z kawą stały się mile widziane nie tylko na stacjach benzynowych, ale też w sklepach spożywczych. Podczas warsztatów „Kącik kawowy Rioba” specjalnie przeszkoleni trenerzy zaprezentują, jak poprzez wdrożenie tego nowego rozwiązania można przyciągnąć do sklepu nowych klientów. Opowiedzą także o gatunkach i rodzajach kaw, zaproszą do samodzielnego ich przygotowania oraz doradzą, jak odpowiednio wyceniać napoje i promować je wśród klientów sklepu.

„Wina i sery – Alkostrefa” to kolejny warsztat dedykowany sektorowi handlu tradycyjnego. Szkolenie jest odpowiedzią na ewoluującą kulturę picia alkoholu w Polsce oraz rosnącej pozycji kategorii „wino” w segmencie handlu detalicznego. Uczestnicy warsztatu dowiedzą się, jak sprzedawać więcej wina w sklepie poprzez właściwe zbudowanie półki z winem, dobranie asortymentu i jego odpowiednią wycenę. Eksperci podzielą się również wiedzą o klasyfikacji, produkcji i przechowywaniu win oraz o nowościach i trendach takich, jak wina BIO czy bezalkoholowe.

Każdy sklep działa w konkurencyjnym otoczeniu, musi dynamicznie dostosowywać się do zmian i rozwijać się, by dotrzymać kroku konkurentom, a także co najważniejsze – spełniać oczekiwania klientów. Warsztaty „Aktywna sprzedaż w Twoim sklepie” pomogą sprzedawcom stać się pewnymi siebie ekspertami. Prowadzący zaprezentują, jak zdobyć i utrzymać zaufanie klienta, prowadzić obsługę najwyższej jakości oraz osiągać zyski.