Jesteś tutaj

Nowy Dyrektor Generalny sieci Intermarché

Marek Wojnowski został nowym Dyrektorem Generalnym sieci Intermarché w Polsce. Od początku lipca br. odpowiada za skuteczne wdrożenie nowej strategii szyldu zarówno w centrali, jak i sklepach oraz za dalszą ekspansję Intermarché w Polsce.

– Cieszymy się, że Marek Wojnowski ze swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w branży spożywczej dołączył do naszego zespołu. Wsparcie Marka będzie kluczowe, aby wraz z Zarządem Dyrekcji Handlowej Intermarché, właścicielami sklepów i pracownikami centrali, prowadzić dalsze zmiany w zarządzaniu Intermarché, na kluczowym dla sieci etapie transformacji i w ramach planów jej dalszego rozwoju – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów i dodaje – Polski rynek stawia przed nami mnóstwo wyzwań, szczególnie w obliczu ograniczenia handlu w wybrane niedziele. Niemniej jednak dzięki pracy i zaangażowaniu naszych zespołów oraz właścicieli sklepów wierzymy, że będziemy w stanie przekuwać wyzwania w nowe możliwości.

Marek Wojnowski z wykształcenia jest ekonomistą oraz absolwentem studiów MBA. Posiada wieloletnie doświadczenie w handlu. W przeszłości piastował kluczowe stanowiska w Zarządach takich sieci jak Lidl, Plus Discount, Polomarket, EKO czy Chata Polska. Prowadził także szereg projektów z zakresu transformacji i wzrostu efektywności biznesu.

– Intermarché to bez wątpienia jeden z liderów handlu spożywczego w Polsce. Sieć wyróżnia się atrakcyjną formą współpracy dla niezależnych przedsiębiorców szukających drogi rozwoju. Cieszę się, że dołączyłem do Grupy Muszkieterów i wraz z zespołem pokieruję dalszym rozwojem sieci. Jestem przekonany, że wspólnie możemy zbudować jeszcze silniejszy biznes – podsumowuje Marek Wojnowski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sklep Intermarché w Mławie zmienił swoją lokalizację. Mieszkańcom, którzy z usług sieci mogą korzystać od ponad 12 lat, zaprezentowano zupełnie nową odsłonę sklepu, składającą się z dwukrotnie większej sali sprzedaży – o powierzchni blisko 1400 mkw., poszerzonej gamy produktowej oraz parkingu na około 100 aut. Oficjalne otwarcie supermarketu w nowej lokalizacji odbyło się 12 grudnia br.

8 marca wystartowała po raz kolejny kampania prozdrowotna „Muszkieterowie dla Polek”, w ramach której kobiety będą miały okazję poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym. Mammobus będzie czekał na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché. 

X