Jesteś tutaj

Nowy wymiar komunikacji w sklepach Kaufland

W sklepach Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne – Digital Signage. Nowe ekrany umożliwiają personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketach.

Nowoczesne ekrany Digital Signage stanowią doskonałe uzupełnienie wykorzystywanych do tej pory nośników informacji. Umożliwiają przede wszystkim spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie jej do potrzeb sieci, danego regionu czy nawet pojedynczego marketu Kaufland. Wyświetlane elementy są dostosowywane do miejsca, w którym umieszczony jest dany ekran. Przed wejściem klienci mogą z łatwością zapoznać się z aktualną ofertą sieci oraz obejrzeć najnowsze kampanie reklamowe. W dalszej części marketu rozlokowanych jest kilkanaście kolejnych ekranów przybliżających ofertę pobliskich regałów, zaś opuszczając market, kupujący znajdą wyświetlacz z ofertą na nadchodzący tydzień.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polska Rada Centrów Handlowych, organizacja zrzeszająca ponad 200 firm z branży centrów handlowych, wyłoni dzisiaj podczas uroczystej gali zwycięzców konkursu PRCH Retail Awards. Poradnik Handlowca jest patronem medialnym tego wydarzenia.

„Wejdź do świata niezwykłych smaków i odbieraj niesamowite prezenty” zachęcają Delikatesy Alma uczestników swojego programu lojalnościowego Moja Alma Klub Konesera. Od października posiadacze kart mogą wybierać nagrody z nowego katalogu. Jedną z największych atrakcji jest delikatna porcelana ozdobiona oryginalnymi grafikami Martyny Wojciechowskiej.

X