Jesteś tutaj

Orlen otwiera sklepy O! SHOP

Na początku listopada zadebiutowała na półkach sklepów w sieci PKN ORLEN woda źródlana O!. Jest to wdrożenie strategii, zgodnie z którą ORLEN wzmacnia swoją ofertę pozapaliwową. Kolejnym krokiem jest rozwój formatu sklepów typu convenience.

Stworzenie przez ORLEN marki O! wspiera rozwój nowego formatu sklepu convenience O! SHOP. Zgodnie z przyjętymi przez firmę założeniami, produkty sprzedawane pod marką O! mają oferować proste i wygodne rozwiązania, dla tych, którzy są w zawsze w drodze.

Jaka jest tożsamość nowej marki? Ma to być marka prosta i bezproblemowa, z charakterystycznym zielonym O!, po które łatwo sięgnąć nawet tym, którzy są zawsze w biegu. Marka O! spodoba się przede wszystkim tym, którzy oczekują dobrej jakości, ale też prostych i wygodnych rozwiązań. O! będzie dla tych, którzy chcą mieć komfort dobrego wyboru bez długich poszukiwań, jest marką bliską mobilnemu klientowi.

Zależy nam, żeby klient wiedział, że podczas podróży zawsze będzie miał po drodze stację ORLEN, na której dostanie nie tylko paliwo, kawę czy hot doga, ale także inne niezbędne produkty – powiedział Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.

W kolejnych miesiącach będą sukcesywnie wprowadzane produkty O! należące do wiodących pod względem sprzedaży na stacji kategorii: słodycze, soki oraz inne przekąski.

Kategoria: 

Podobne artykuły

PKN Orlen oraz Eurocash wspólnie opracowali unikalną koncepcję sklepu, która jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów, dla których ważne są czas i wygoda.

Sklepy Netto rozszerzyły asortyment zdrowej żywności. To ukłon w stronę klientów chcących eliminować ze swojej diety gluten, cukier czy wybierają żywność ekologiczną.

X

Przeczytaj również