Jesteś tutaj

Otwarcie pierwszego sklepu ALDI w Starej Iwicznej

W środę, 4 września nastąpiło oficjalne otwarcie sklepu ALDI w Starej Iwicznej w N-Parku przy ulicy Nowej 4B. Z tej okazji przygotowano wiele atrakcji jak festiwal grillowy, kącik animacyjny dla najmłodszych, degustacje flagowych produktów ALDI czy liczne promocje sięgające nawet 50%. Świętowanie trwać będzie 3 dni, w każdym dniu przewidziano inne atrakcje. Łączna powierzchnia nowego sklepu wynosi około 1400 mkw.

– Cieszymy się z premiery marki ALDI w N-Parku w Starej Iwicznej, liczymy na to, że staniemy się sklepem codziennych zakupów dla mieszkańców okolicznych osiedli, a także dla klientów N-Parku, którzy zgłaszali zapotrzebowanie w tym miejscu na dyskont spożywczy, by przy okazji odwiedzin centrum handlowego dokonać też zakupów spożywczych – komentuje Maria Rutkowska, Kierownik Ekspansji ALDI.

Przed nowo otwartym sklepem klienci mogą wziąć udział w festiwalu grillowym w godzinach 10-16. W sklepie czekają na nich również degustacje świeżych produktów. Jednocześnie skorzystają z promocji cenowych wynoszących nawet 50%, a także otrzymają upominki firmowe. Dla dzieci uruchomiono specjalną strefę z animacjami: malowaniem buziek oraz balonowym zoo, która będzie czynna w godzinach 11-19.

W czwartek na klientów czekają degustacje asortymentu świeżego, w tym pieczywa, owoców i warzyw. W tym dniu sieć przewidziała dedykowaną promocję - 20 % zniżki na pieczywo wypiekane na miejscu.

Piątek, 6 września będzie dniem dla rodzin z atrakcjami takimi jak malowanie buziek i balonowe zoo, stanowisko kreatywne, a także degustacja słodyczy, soków i napoi. Ponad 50 artykułów dla dzieci będzie można w tym dniu nabyć 20 % taniej.

Wnętrze sklepu zostało zaprojektowane w oparciu o nowy koncept wizualny, gwarantujący intuicyjne zakupy w przyjaznym otoczeniu. Jego motywem przewodnim jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Sieć zadbała o oznaczenia, umożliwiające szybsze odnajdywanie potrzebnych artykułów, nowoczesny design i przestronność nowego sklepu. W trakcie zakupów na klientów czekają liczne udogodnienia, jak np. krajalnica do chleba czy małe wózki dla dzieci, a także pokój matki z dzieckiem czy toaleta dla klientów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

ALDI stawia na nową komunikację. Sieć dyskontów ALDI rozpoczęła właśnie ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania wystartowała 2 września, swoim zasięgiem obejmie prasę, radio oraz internet i będzie składała się z kilku odsłon.

ALDI jest jedną z pierwszych sieci handlowych w Polsce, która ogłosiła wycofanie jaj z chowu klatkowego do 2025 r., dając dobry przykład pozostałym sieciom i wyznaczając standard, który szybko został przyjęty na rynku. Dziś sieć idzie o krok dalej i zobowiązuje się do wycofania do 2025 r. jaj z chowu klatkowego również ze składów wszystkich produktów marek własnych. Już teraz jaja wchodzące w skład produktów marek własnych sieci w ponad 30% pochodzą z chowów alternatywnych, a liczba ta stale rośnie.

X