Jesteś tutaj

Polka awansuje w strukturach międzynarodowych Henkla

Karolina Markiewicz-Kuskowska awansuje na stanowisko dyrektor zarządzającej działu Beauty Care Retail w czeskim i słowackim oddziale Henkla Nowe stanowisko Karolina Markiewicz-Kuskowska objęła z dniem 1 września 2019 r. W ramach nowej funkcji odpowiadać będzie za tworzenie i realizację strategii marketingowych i sprzedażowych marek kosmetycznych z portfolio firmy Henkel w Czechach i na Słowacji.

Markiewicz-Kuskowska związana jest z firmą Henkel Polska od 2013 r. Początkowo jako Senior Brand Manager zajmowała się kategorią produktów do koloryzacji włosów, następnie pełniła funkcję Senior Key Account Managera w dziale sprzedaży kosmetyków, odpowiadając za wybranych klientów międzynarodowych. W 2015 r. awansowała na stanowisko dyrektor marketingu i trade marketingu, gdzie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe takich marek jak Palette, Taft, Syoss, Schauma, Gliss Kur i Fa. Przed rozpoczęciem pracy w Henklu związana była zawodowo z Colgate-Palmolive.

–  Objęcie stanowiska dyrektor zarządzającej Henkel Beauty Care Retail w Czechach i na Słowacji to dla mnie duża odpowiedzialność i efekt wielu lat nauki i pracy. Nowa rola niesie za sobą szereg wyzwań: przejęcie odpowiedzialności za dwa kraje, pracę w innych realiach i strukturze handlu, a także w odmiennych kulturach organizacyjnych. Jestem przekonana, że moje dotychczasowe doświadczenia w marketingu i sprzedaży, a także wiedza z zakresu finansów, przełożą się na sukcesy Henkel Beauty Care na sąsiednich rynkach. Cieszę się, że będę odpowiadać za wiodące marki i współpracować z profesjonalnymi zespołami. Wierzę, że wspólnie z kolegami i koleżankami z Pragi i Bratysławy będziemy umacniać naszą pozycję lidera w segmencie produktów do pielęgnacji włosów i ciała – podkreśla Karolina Markiewicz-Kuskowska.       

Karolina Markiewicz-Kuskowska ukończyła studia na kierunku marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest mężatką i ma dwoje dzieci.  Jej pasją są góry, bieganie, jazda na rowerze oraz narty.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Henkel opublikowała wyniki badania Shopper Study dotyczącego zwyczajów zakupowych Polaków. 

Firma Henkel i sieć sklepów Kaufland inicjują kolejną edycję akcji „Kupujesz – pomagasz!”. Dochód ze sprzedaży produktów Henkla w czasie trwania akcji (od 22 sierpnia do 3 października br.) zostanie przeznaczony na wyrównywanie szans w dostępie do edukacji podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

X