Jesteś tutaj

Polka awansuje w strukturach międzynarodowych Henkla

Karolina Markiewicz-Kuskowska awansuje na stanowisko dyrektor zarządzającej działu Beauty Care Retail w czeskim i słowackim oddziale Henkla Nowe stanowisko Karolina Markiewicz-Kuskowska objęła z dniem 1 września 2019 r. W ramach nowej funkcji odpowiadać będzie za tworzenie i realizację strategii marketingowych i sprzedażowych marek kosmetycznych z portfolio firmy Henkel w Czechach i na Słowacji.

Markiewicz-Kuskowska związana jest z firmą Henkel Polska od 2013 r. Początkowo jako Senior Brand Manager zajmowała się kategorią produktów do koloryzacji włosów, następnie pełniła funkcję Senior Key Account Managera w dziale sprzedaży kosmetyków, odpowiadając za wybranych klientów międzynarodowych. W 2015 r. awansowała na stanowisko dyrektor marketingu i trade marketingu, gdzie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe takich marek jak Palette, Taft, Syoss, Schauma, Gliss Kur i Fa. Przed rozpoczęciem pracy w Henklu związana była zawodowo z Colgate-Palmolive.

–  Objęcie stanowiska dyrektor zarządzającej Henkel Beauty Care Retail w Czechach i na Słowacji to dla mnie duża odpowiedzialność i efekt wielu lat nauki i pracy. Nowa rola niesie za sobą szereg wyzwań: przejęcie odpowiedzialności za dwa kraje, pracę w innych realiach i strukturze handlu, a także w odmiennych kulturach organizacyjnych. Jestem przekonana, że moje dotychczasowe doświadczenia w marketingu i sprzedaży, a także wiedza z zakresu finansów, przełożą się na sukcesy Henkel Beauty Care na sąsiednich rynkach. Cieszę się, że będę odpowiadać za wiodące marki i współpracować z profesjonalnymi zespołami. Wierzę, że wspólnie z kolegami i koleżankami z Pragi i Bratysławy będziemy umacniać naszą pozycję lidera w segmencie produktów do pielęgnacji włosów i ciała – podkreśla Karolina Markiewicz-Kuskowska.       

Karolina Markiewicz-Kuskowska ukończyła studia na kierunku marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest mężatką i ma dwoje dzieci.  Jej pasją są góry, bieganie, jazda na rowerze oraz narty.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W roku obrotowym 2018 przychody ze sprzedaży obniżyły się nieznacznie, o 0,6%, do 19,899 mld euro. Sprzedaż w ujęciu organicznym, tj. bez uwzględnienia wpływu różnic kursowych oraz transakcji przejęć i zbycia aktywów wzrosła o 2,4%. Sprzedaż sektora Beauty Care (kosmetyki) była w ujęciu organicznym niższa o 0,7%, niż w poprzednim roku. W sektorze Laundry & Home Care (środki piorące i czystości) odnotowano solidny wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym, na poziomie 1,9%.

Firma Henkel poinformowała, że obecny prezes zarządu Hans Van Bylen, z powodów osobistych, rezygnuje ze sprawowania dalszych obowiązków. Związany był on z firmą Henkel od blisko 35 lat – przez 15 lat zasiadał w zarządzie, a przez 4 lata sprawował funkcję CEO. Z dniem 1 stycznia 2020 r. jego stanowisko obejmie Carsten Knobel, który pracuje w firmie Henkel od 1995 r.

X