Jesteś tutaj

POLOmarket sponsorem nowego reality-show

Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji marki POLOmarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”, którego premiera miała miejsce 9 września br.

Scenariusz programu zakłada rywalizację w każdym tygodniu 4 par – Teściowej i Synowej. Kluczowym elementem rywalizacji par jest przygotowanie przyjęcia. Zadanie to spoczywa na Synowej. Efekt jej pracy ocenią teściowe z pozostałych par. Przy realizacji zadania konieczne jest wcześniejsze dokonanie zakupów, a idealnym miejscem do tego są sklepy POLOmarket. Tam właśnie rozgrywa się część akcji programu, gdzie w naturalny sposób sieć lokuje swoją markę i produkty.

Kategoria: 

Podobne artykuły

23 października o godz. 8.00 przy ul. Przemysłowej 5 w Janikowie, po uroczystym przecięciu wstęgi, otwarty zostanie nowy sklep polskiej sieci POLOmarket. Swój udział w uroczystości zapowiedzieli przedstawiciele lokalnych władz. Otwarciu towarzyszyć będą konkursy dla klientów, słodkie niespodzianki, degustacje oraz atrakcyjne promocje.

29 czerwca ruszył wspólny konkurs POLOmarketu i RMF FM. Do wygrania 6 imprez grillowych we wskazanych przez zwycięzców miejscach i 1 000 zł na zakupy.

X