Jesteś tutaj

POLOmarket sponsorem nowego reality-show

Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji marki POLOmarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”, którego premiera miała miejsce 9 września br.

Scenariusz programu zakłada rywalizację w każdym tygodniu 4 par – Teściowej i Synowej. Kluczowym elementem rywalizacji par jest przygotowanie przyjęcia. Zadanie to spoczywa na Synowej. Efekt jej pracy ocenią teściowe z pozostałych par. Przy realizacji zadania konieczne jest wcześniejsze dokonanie zakupów, a idealnym miejscem do tego są sklepy POLOmarket. Tam właśnie rozgrywa się część akcji programu, gdzie w naturalny sposób sieć lokuje swoją markę i produkty.

Kategoria: 

Podobne artykuły

1 lutego w Jaworznie otworzy się kolejny sklep sieci POLOmarket. W dniu otwarcia na klientów czekać będą konkursy, degustacje wędlin i promocje na wybrane produkty.

Po trwającym miesiąc remoncie mieszczący się przy ul. Jana Pawła II 1 w Witkowie sklep polskiej sieci supermarketów POLOmarket zmienił się nie do poznania. Został gruntownie zmodernizowany i powiększony. Sklep w Witkowie to już 4. modernizowany w tym roku obiekt POLOmarketu.

X

Przeczytaj również