Jesteś tutaj

POLOmarket wyposaża swoje sklepy w prasy do makulatury

Polska sieć supermarketów POLOmarket jest w trakcie realizacji projektu wyposażenia swoich sklepów w specjalistyczne prasy do makulatury. Inwestycja w wysokości blisko 5 mln zł rozpoczęła się w 2018 r. i została już w połowie zrealizowana. Sieć planuje zakończyć proces w bieżącym roku.

Zakupione prasy umożliwiają sieci redukcję objętości makulatury o ok. 95%. Poza poprawą skuteczności procesów recyklingowych, optymalizacją wykorzystania powierzchni magazynowej i transportowej, bardzo ważnym celem inwestycji było podniesienie komfortu pracy obsługi sklepów w całym procesie.  

– Zgodnie z naszą strategią sukcesywnie inwestujemy w nowoczesne rozwiązania poprawiające efektywność procesów i komfort pracy załóg. Wysokiej jakości prasy do makulatury są również jednym z przykładów działań ekologicznych realizowanych przez POLOmarket – mówi Bartosz Pietruszka, Dyrektor Operacyjny POLOmarket.

Inwestycja POLOmarket w prasy do makulatury, to kolejne z działań mających na celu ochronę środowiska. Sieć sukcesywnie wdraża rozwiązania proekologiczne i energooszczędne w swoich sklepach. Przykładem takich rozwiązań są m.in. systemy odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych oraz energooszczędne oświetlenie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Inicjatorzy powołania GH  PL Plus -  Piotr i Paweł, Bać-Pol   i Topaz -   deklarowali, że będą intensywnie  pracowali  nad  poszerzeniem  aliansu  strategicznego  o  kolejne  podmioty.  Bardzo dobrze  przyjęta  przez  konsumentów  marka  własna  „Lubię”  oraz  aktywne  działania integracyjne na płaszczyźnie zakupowej, miały być tym, co przyciągnie kolejnych partnerów. I  rzeczywiście  tak  się  stało.  W  dniu  25  czerwca  2014  został  podpisany  list  intencyjny pomiędzy  dotychczasowymi  udziałowcami,  a  siecią  sklepów  POLOmarket. 

Przystępując w czerwcu br. do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji POLOmarket zobowiązał się do przestrzegania Kodeksu Dobrych Praktyk Przyjaznej Rekrutacji, którego celem jest promowanie dobrych praktyk i tworzenie standardów w rekrutacji.

X