Jesteś tutaj

POLOmarket - zmiana organizacyjna od nowego roku

POLOmarket Sp. z o.o., właściciel znaku POLOmarket i operator sklepów pod tym samym szyldem, będzie realizował strategię rozwoju opartą na budowie nowoczesnych, wygodnych i przyjaznych klientom supermarketów.

Sklepy grupy POLOmarket będą jak dotychczas prowadziły działalność pod logo „POLOmarket – mój ulubiony”.

Natomiast sklepy spółki market-Detal, które do 31 grudnia 2014 r. funkcjonowały w ramach Grupy POLOmarket, stanowią obecnie konkurencję wobec sieci POLOmarket.

Wszystkie sklepy prowadzone przez market-Detal Sp. z o.o. są zobowiązane do zaprzestania - najpóźniej do 14 stycznia - eksponowania na budynku, w jego otoczeniu, jak i w samym sklepie zastrzeżonego znaku towarowego POLOmarket oraz innych oznaczeń i atrybutów identyfikowanych nierozerwalnie z siecią POLOmarket, a także do zaprzestania posługiwania się marką POLOmarket we wszelkich materiałach reklamowych.

Aktualna lista sklepów należących do sieci POLOmarket znajduje się na stronie www.polomarket.pl

Kategoria: 

Podobne artykuły

Odświeżony i zmodernizowany wygląda jak nowy – sklep polskiej sieci POLOmarket w Piotrkowie Trybunalskim został ponownie otwarty po liftingu.

Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.

X