Jesteś tutaj

Polska Grupa Supermarketów startuje z kampanią reklamową

Polska Grupa Supermarketów rozpocznie w najbliższych tygodniach swoją pierwszą kampanię promującą marki Top Market i Spiżarnia Dworska.

Działania reklamujące sieć Top Market oraz markę własną Spiżarnia Dworska związane są ze wzrostem organicznym i dynamicznym rozwojem sieci placówek należących do Polskiej Grupy Supermarketów, a także niedawnym debiutem Spiżarni Dworskiej. Zadaniem kampanii jest zbudowanie oraz utrwalenie wizerunku marki Top Market oraz Spiżarni Dworskiej. Start kampanii planowany jest na drugą połowę listopada i ma pozwolić na realizację jej założeń jeszcze w okresie przedświątecznym.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 60 do 100 nowych sklepów spożywczych może otworzyć w całym kraju polska sieć Polska Grupa Supermarketów. Sieć analizuje obecnie wiele możliwości inwestycyjnych oraz opcji przejęcia poszczególnych punktów współpracujących w ramach innych sieci.

 Jedna z największych polskich sieci handlowych – Polska Grupa Supermarketów – poszerza swoje wpływy na północy Polski. Do Grupy dołączyło w czerwcu 6 nowych placówek na Pomorzu oraz Mazurach.  To kolejny krok, w ramach realizacji planu budowy czołowej, polskiej sieci spożywczej.

X