Jesteś tutaj

Polskie Dni w 600 gruzińskich sklepach

Od 28 listopada do 12 grudnia w gruzińskich supermarketach goszczą polskie produkty. Akcję promocyjną przygotowało biuro Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Tbilisi.

Aż 600 gruzińskich partnerów PAIH, w tym: sieci handlowe (FMCG), sieci apteczno-drogeryjne i magazyny budowlane promują polskie produkty w swoich sklepach w Tbilisi i na terenie całej Gruzji.

– Akcja promocyjna odbywa się poprzez specjalnie przygotowane wydarzenia: degustacje i promocje polskich produktów, rozdawanie ulotek, quizy dot. wiedzy o Polsce z nagrodami, informacje w gazetkach, mediach społecznościowych itp. Jednak najważniejszym przekazem wydarzenia jest dokładne oznaczenie na półkach sklepowych polskich produktów poprzez specjalnie zaprojektowane materiały promocyjne z logo Polskich Dni – tłumaczy Karolina Zaręba, kierowniczka biura handlowego PAIH w Tbilisi.

Jak wyjaśnia szefowa przedstawicielstwa PAIH w stolicy Gruzji, dla polskich producentów, których produkty nie znalazły się jeszcze na gruzińskich półkach, Agencja przygotowała specjalne wydarzenie z udziałem największych gruzińskich importerów, dystrybutorów oraz przedstawicieli sieci handlowych. – Polscy producenci mają okazję do zaprezentowania oferty na specjalnie przygotowanych stoiskach oraz nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami gruzińskimi – mówi Karolina Zaręba z PAIH. – Akcję promocyjną uzupełnia kulinarne show i koncert polskiej muzyki klasycznej – dodaje szefowa ZBH Tbilisi.

Polska do Gruzji sprzedaje głównie wyroby farmaceutyczne i chemię gospodarczą, kosmetyki maszyny i urządzenia, żywność przetworzoną, pojazdy, meble i mięso. W 2018 r. wielkość handlu z tym kaukaskim partnerem wyniosła ok. 560 mln zł, znaczną część stanowił polski eksport – 488 mln zł.

Foto: shutterstock.com

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polskie Dni to cykl wydarzeń od 28 listopada do 12 grudnia 2019 r. promujących Polskę na terenie Gruzji. Nadrzędnym celem wydarzenia jest promocja polskich produktów oraz przekonanie gruzińskich konsumentów o ich wysokiej jakości.

Od 60 do 100 nowych sklepów spożywczych może otworzyć w całym kraju polska sieć Polska Grupa Supermarketów. Sieć analizuje obecnie wiele możliwości inwestycyjnych oraz opcji przejęcia poszczególnych punktów współpracujących w ramach innych sieci.

X