Ponad 14 000 życzeń od klientów dla Biedronki w ramach konkursu na 20-lecie sieci

Aktualności

Ponad 14 000 życzeń od klientów dla Biedronki w ramach konkursu na 20-lecie sieci

29 czerwca 2015

Poznaliśmy zwycięzców konkursu „Złóż życzenia Biedronce”, w ramach którego uczestnicy mogli przesyłać życzenia urodzinowe z okazji jubileuszu dwudziestolecia działalności sieci. Autorzy 200 najbardziej oryginalnych prac, spośród ponad 14 300 zgłoszonych, zostali nagrodzeni elektronicznymi gadżetami.

Dalszego rozwoju, otwarcia wielu nowych sklepów, wymarzonych partnerów handlowych i przede wszystkim zadowolonych klientów – tego najczęściej życzyli uczestnicy konkursu „Złóż życzenia Biedronce”. Składali oni życzenia na wiele kreatywnych sposobów: uroczyście odśpiewywali „Sto lat”, wykonywali piosenki z teledyskami oraz układy taneczne, nagrywali filmy z fabułą, pokazywali teatrzyki, przygotowali animacje graficzne, układali wiersze, projektowali plakaty okolicznościowe, piekli ciasteczka, organizowali przyjęcia urodzinowe, wznosili toasty, wręczali kwiaty, nagrywali koncerty. Pojawiły się nawet życzenia nadesłane z dna basenu.

Łącznie do konkursu zgłoszono ponad 14 300 prac, w tym ponad 11 500 życzeń tekstowych, około 2 250 zdjęć i blisko 600 życzeń wideo. Nagrodzono 200 najciekawszych prac, których autorzy otrzymali atrakcyjne nagrody: 80 aparatów fotograficznych NIKON  COOLPIX L330, 60 smartfonów Galaxy S4 mini, 40 iPadów mini, 20 konsol do gry Sony  Playstation 4 500GB.

Konkurs „Złóż życzenia Biedronce” trwał od 20 maja do 16 czerwca br. Zadaniem biorących w nim udział było złożenie w oryginalny sposób życzeń sieci Biedronka z okazji jej 20. urodzin. Uczestnicy za pomocą specjalnie stworzonej platformy internetowej mogli przesyłać życzenia w formie tekstowej, graficznej lub wideo. Konkurs składał się z czterech etapów, z czego każdy trwał 7 dni. Co tydzień jury wybierało najciekawsze prace. Nagrodzone zgłoszenia można zobaczyć w galerii pod adresem: http://20latrazem.biedronka.pl/front/contest/winnerentries.  

Biedronka świętuje swe 20. urodziny już od maja br. Do tej pory wyemitowana została ogólnopolska kampania marketingowa, klienci wybrali 20 innowacyjnych produktów w ramach projektu Testujemy, zaś z sklepach trwają degustacje oraz dostępne są produkty sprzed lat z serii Vintage.