Jesteś tutaj

Program „Punktomaniacy” działa już trzeci rok

Polska Grupa Supermarketów świętuje trzecią rocznicę programu „Punktomaniacy”, prowadzonego w sklepach Top Market, Delica i Minuta8. Efektem programu jest nie tylko pozytywna relacja z klientami, ale także poprawa wyników sprzedażowych sklepów – Głównym zadaniem programów lojalnościowych jest nawiązywanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami. Taki był główny zamysł wdrożenia „Punktomaniaków” w naszej sieci – mówi Przemysław Gaszewski, Dyrektor Handlowy Polskiej Grupy Supermarketów. – Dziś z radością mogę powiedzieć, że akcja przekroczyła nasze oczekiwania, ponieważ w znacznym stopniu przyczyniła się nie tylko do zacieśnienia relacji z klientami ale również do wzrostów sprzedażowych – dodaje. W „Punktomaniakach” bierze obecnie udział ponad 90 tys. klientów, których średni koszyk jest średnio o 21% wyższy niż w przypadku osób nie objętych akcją. W programie  uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów dokonanych w sklepach Grupy. Za każde wydane 10 złotych, klient otrzymuje 10 pkt., które następnie mogą być wymieniane na nagrody (głównie sprzęt AGD/RTV) lub bony rabatowe. Pod koniec kwietnia sieć świętuje trzecią rocznicę wdrożenia „Punktomaniaków”. Polska Grupa Supermarketów posiada ponad 600 placówek w całej Polsce, skupionych pod markami Top Market, Delica i Minuta8, sieć zatrudnia prawie 10 tys. osób. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nowy magazyn PGS zlokalizowany jest w Żabiej Woli na Mazowszu. To drugi po magazynie w Pruszkowie tego typu obiekt należący do PGS. Sieć Polskiej Grupy Supermarketów skupia prawie 600 sklepów działających pod szyldami Top Market, Minuta8 i Delica. W związku z rozrastającą się siecią, magazyn jest jednym z ważniejszych punktów w strategii rozwoju firmy. 

Twardy Brexit to mocny wstrząs dla polskiej branży spożywczej. Scenariusz utraty rynku warte 1/10 polskiego eksportu i dotkliwe straty dla w polskich producentów spożywczych, w tym w przetworów mięsnych, produktów cukierniczych oraz mleczarskich – obawia się Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, która niedawno podpisała umowy na eksport polskiej wódki na rynek brytyjski.

X