Jesteś tutaj

PSH Lewiatan stawia na szkolenia pracowników

W 2017 r. Polska Sieć Handlowa Lewiatan przeszkoliła ponad 18 tys. pracowników. Lewiatan to jedna z największych sieci handlowych w Polsce. Zatrudnia 29 tys. osób, które pracują w ok. 3200 sklepach zlokalizowanych na terenie całego kraju. Aby umożliwić załodze ciągłe doskonalenie umiejętności i podnoszenie kompetencji zawodowych, przygotowano innowacyjną, e-learningową platformę szkoleniową Centrum Edukacyjne Lewiatana (CEL). Została ona zaprojektowana zgodnie z potrzebami pracowników Sieci i jest dostępna również na smartfonach.

Dzięki CEL pracownicy Sieci mogą przechodzić kursy zdalnie. Multimedialne szkolenia obejmują m.in. obsługę klienta, ekspozycję produktów czy sprzedaż – łącznie jest ich ok. 60 i mają formę filmów oraz animacji. Uczestnicy kursów mogą pobierać także dodatkowe materiały, a po zrealizowaniu szkolenia otrzymują certyfikat. Platforma działa od 2014 r.

Lewiatan organizuje również szkolenia oraz warsztaty prowadzone bezpośrednio w placówkach handlowych, a więc w naturalnym miejscu pracy sprzedawców. Obejmują one m.in zarządzanie cenami, produktami świeżymi, motywowanie pracowników, aktywną sprzedaż. Warsztaty dla personelu dotyczą np. obsługi klienta oraz stoisk mięsnych i owocowo-warzywnych, do kadry kierowniczej zaś skierowane są szkolenia z zakresu prawa pracy czy zarządzania zespołem.

Dla nowych franczyzobiorców PSH Lewiatan przewiduje szkolenia wdrożeniowe, m.in. ze standardów obsługi w sklepach. Dwa razy do roku odbywają się również spotkania szkoleniowe w regionach, na których franczyzobiorcy mogą wymienić się doświadczeniami oraz poszerzyć swoje kompetencje zawodowe.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polska Sieć Handlowa Lewiatan zajęła 17. miejsce na „Liście 500” – rankingu czołowych polskich przedsiębiorstw. Dzięki wzrostowi obrotów sieci w 2017 r., które osiągnęły 11,5 mld zł, Polska Sieć Handlowa  Lewiatan awansowała w corocznym zestawieniu o cztery miejsca.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan awansowała z 21. na 18. miejsce w prestiżowym rankingu „1000 Największych Firm w Polsce”. Sieć stawia na ciągły rozwój, w 2017 r. łączne obroty osiągnęły wartość 11,5 mld zł, w porównaniu do 10,5 mld zł rok wcześniej.

X

Przeczytaj również