Rośnie sprzedaż lokali w pasażach Czerwona Torebka

Aktualności

Rośnie sprzedaż lokali w pasażach Czerwona Torebka

26 listopada 2014

Produkt inwestycyjny spółki Czerwona Torebka, polegający na sprzedaży i najmie zwrotnym lokali realizowany w sieci pasaży handlowo-usługowych cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem inwestorów. W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2014 r. dynamika sprzedaży w stosunku do wyniku analogicznego okresu ubiegłego roku wyniosła 214%, co przełożyło się na kwotę 42 mln zł netto. Firma planuje do końca roku zwiększyć przychody ze sprzedaży o kolejne 16 mln zł.

Oferta produktu inwestycyjnego firmy Czerwona Torebka polega na sprzedaży pełnego prawa własności do pojedynczych lokali, a także ich pakietów i całych pasaży w modelu najmu zwrotnego. Kupując lokal w pasażu już za około 300 tys. złotych i oddając go spółce w zarządzanie, Inwestor czerpie zysk z tytułu wynajmu należącej do niego nieruchomości.
W umowie ma zapewniony, wypłacany kwartalnie przez 15 lat, 8-procentowy zysk waloryzowany co roku o wartość wskaźnika inflacji. Spółka Czerwona Torebka – operator jest odpowiedzialna za komercjalizację i ponosi jednocześnie wszystkie koszty związane z posiadaniem nieruchomości, w tym m.in. ubezpieczenie, koszty bieżącej eksploatacji, a także koszty niezbędnych remontów i modernizacji.

– Nasi klienci cenią sobie przede wszystkim bezobsługowość oraz brak kosztów operacyjnych w ramach oferowanego przez nas produktu inwestycyjnego – mówi Tomasz Jurga, członek zarządu spółki Czerwona Torebka. – To bezpieczna inwestycja na lata, o atrakcyjnej stopie zwrotu. W dzisiejszych czasach bardzo dużo osób dostrzega potrzebę zadbania o swoją przyszłość i dlatego stale poszukuje możliwości takiego lokowania oszczędności, żeby w przyszłości uzyskiwać stały i bezpieczny przychód bez aktywnego zaangażowania. Ze względu na brak konieczności zajmowania się nieruchomością, nasi inwestorzy mogą swobodnie decydować o wyborze lokalizacji obiektu, nawet jeżeli ten jest znacznie oddalony od ich miejsca zamieszkania – dodaje.

Oferta sprzedaży lokali w pasażach Czerwona Torebka jest skierowana do wszystkich inwestorów, którzy poszukują możliwości efektywnego pomnażania zgromadzonego kapitału. Są to zarówno właściciele firm, jak i osoby nieprowadzące własnej działalności gospodarczej.

– Grupa inwestorów, którzy nawiązali współpracę ze spółką stale rośnie. Dotychczasowe wyniki sprzedaży wskazują na wzrostową tendencję kupna pakietów i całych pasaży handlowych. Ponadto, między innymi dzięki wysokiej jakości obsługi posprzedażowej i pełnemu respektowaniu terminów wypłat czynszów najmu (od 2013 r. spółka wypłaciła inwestorom prawie 6 mln zł netto), blisko połowa obecnych inwestorów podjęła decyzję o zakupie kolejnych lokali. Spółka docenia współpracę ze stałymi klientami, dlatego raz na pół roku przygotowuje dla nich specjalną i limitowaną ofertę lokali w niższych cenach. Obecnie trwająca do 19 grudnia akcja obejmuje sześć lokalizacji, m.in. cieszące się dużym powodzeniem Szczecin, Łódź i Tarnowskie Góry – dodaje Jurga.

Obecnie spółka zarządza 65 pasażami na terenie całego kraju. Ich poziom komercjalizacji wynosi ok. 90%. Za komercjalizację i zarządzanie odpowiada zespół doświadczonych specjalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynkach lokalnych. Wśród najemców pasaży Czerwona Torebka oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert czy Euro RTV AGD.