Jesteś tutaj

Rossmann zaprasza studentów do opracowania koncepcji wykończenia wnętrz swoich placówek

Przed studentami Politechniki Łódzkiej – nie lada wyzwanie. Firma Rossmann proponuje, aby podjęli się oni zaprojektowania nowego standardu wykonania sklepów swojej sieci drogeryjnej w Polsce.

Zadaniem studentów będzie opracowanie koncepcji wykończenia wnętrz placówek Rossmann w najbardziej prestiżowych lokalizacjach. Do wykonania będzie prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania. Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowane są atrakcyjne nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie 2. miejsce - 7 tys. zł, a za 3. miejsce przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł. Do konkursu Rossmann zaprosił osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej. Konkurs rozpoczyna się 10 kwietnia i potrwa do 15 maja 2017 r.

Szczegółowe wytyczne koncepcji projektowej:

  • Prestiżowa lokalizacja;
  • Sala sprzedaży o powierzchni ok. 420 m2;
  • Min. 180 metrów bieżących regałów;
  • Minimalna wysokość użytkowa +3,30 m;
  • Jednolite oświetlenie sklepu;
  • Bezinwazyjny dostęp do instalacji znajdujących się w przestrzeni międzysufitowej;
  • Ilość klientów odwiedzająca sklep w ciągu dnia 2.000 osób;
  • Dostawa towaru głównym wejściem do sklepu za pośrednictwem skrzynek na wózkach (ciężar 600 kg);
  • Ochrona, ustawionych w nasłonecznionych witrynach produktów wrażliwych na promieniowanie słoneczne;
  • Różne grupy asortymentowe produktów (pielęgnacja, makijaż, perfumy, biżuteria, dermokosmetyki, parafarmaceutyki, art. spożywcze; art. dla dzieci, art. łazienkowe, czystość i zmywanie, gospodarstwo domowe, art. papierowe);
  • Nienaruszalność logotypu ROSSMANN;
  • Elementy promocyjne produktów;
  • Elementy identyfikacji wizualnej.
Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć drogerii Rossmann otworzy swój sklep w kompleksie The Warsaw HUB. Lokal zajmie 450 mkw. w pasażu handlowo-usługowym zlokalizowanym w podziemnej części obiektu.

W ostatnich tygodniach doszło do podpisania pięcioletniej umowy najmu, na mocy której wkrótce do grona najemców zabrzańskiego centrum handlowego Platan dołączy marka Rossmann. Obecnie trwają prace przygotowujące lokal do otwarcia, które nastąpi jesienią tego roku.

X