Ruch zmienia strategię – kioski z hot-dogami

Aktualności

Ruch zmienia strategię – kioski z hot-dogami

12 lipca 2018

Ruch ma kłopoty finansowe i szuka sposobu na wyjście z nich. Pomóc ma w tym zmiana strategii biznesowej oraz rozwój oferowanych usług. Jednym z pomysłów okazuje się zaproponowanie klientom hot-dogów oraz kawy.

Marek Podstawa, wiceprezes Ruch S.A. określił, że kioski w większych miastach mają zaproponować swoim klientom przekąski i kawę, zmieniając się w „stacje benzynowe dla pieszych”. Testy nowej formuły już trwają, m.in.: w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego. Docelowo ma powstać 500 kiosków typu convenience.

Wiceprezes spółki twierdzi, że model sprzedaży przekąsek i kawy przyjął się na stacjach benzynowych, więc możliwe, że przyjmie się także w kioskach. Tłumaczy, że ludzie tankują samochody rzadziej, niż kupują gazety. Nowy model kiosku ma powstawać w miejscach, w których panuje największy ruch pieszych.

Pozostałe punkty także czekają zmiany. Agenci mają mieć większą swobodę w doborze towaru dostępnego w placówkach. Współpraca ma ewoluować w stronę modelu franczyzowego.

Źródło: money.pl