Ruszył pierwszy program lojalnościowy dla klientów Netto Polska

Aktualności

Ruszył pierwszy program lojalnościowy dla klientów Netto Polska

11 maja 2016

Netto wprowadza właśnie nowy program lojalnościowy dla swoich klientów. Akcja edukacyjna „Ze Scottiem dookoła świata” kierowana jest do rodzin z dziećmi. Za każde wydane w Netto 25 zł będzie można otrzymać prezent w postaci zestawu 4 kart do kolekcjonowania i zabawy.

Polacy coraz chętniej korzystają z programów lojalnościowych proponowanych przez marki oraz sieci handlowe. Jak wskazują badania, w programach lojalnościowych oraz motywacyjnych bierze udział 20 proc. konsumentów. Najczęściej zaś korzystają z nich osoby w wieku 25-39 lat, stanowiące aż 28 proc. konsumentów.[1] Do marek oferujących programy lojalnościowe po raz pierwszy w swojej historii dołącza Netto. Za każde wydane w Netto 25 zł klienci otrzymają edukacyjny zestaw 4 kart, przeznaczony dla dzieci w wieku 5-10 lat. W ramach akcji będzie można zebrać kilka zestawów kart, kolekcjonerski album oraz zagrać w trzy różne gry. Dzięki zabawie połączonej z edukacją, dzieci będą miały szansę poznać ciekawostki dotyczące najbardziej znanych miejsc na całym świecie.

Klienci otrzymają zestaw 4 kart za każde wydane w Netto 25 zł (z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz dania dla niemowląt). Zestawy można również kupić za jedyne 1,99 zł. Kolekcjonerski album, zawierający mnóstwo łamigłówek i ciekawostek na temat różnych kontynentów, jest dostępny w cenie 8,99 zł i zawiera 14 foliowanych stron, w zakładkach każdej z nich można umieścić do 6 kart. Korzystając z kart można zagrać w 3 różne gry edukacyjne, które w formie zabawy przybliżą dzieciom nieznany dotąd świat.

– Program Ze Scottiem dookoła świata to pomysł na urozmaicenie zakupów dla rodzin, które regularnie odwiedzają nasze sklepy – mówi Katarzyna Werner z Działu Marketingu Netto Polska. – Chcemy, żeby czas spędzony w Netto był przyjemnością również dla dzieci, które bardzo często towarzyszą rodzicom w trakcie wizyty w sklepie. Gra edukacyjna to połączenie przyjemnego z pożytecznym – świetnej zabawy oraz nauki i poszerzania horyzontów od najmłodszych lat.

Program lojalnościowy „Ze Scottiem dookoła świata” będzie trwał do 3 lipca.

 

 


[1] Raport „Polacy w programach lojalnościowych 2015”, opracowany na zlecenie Groupe SEB Polska i PBS na podstawie ogólnopolskiego badania.