Sezon świąteczny w sieci Super-Pharm

Aktualności

Sezon świąteczny w sieci Super-Pharm

05 grudnia 2018

Ruszyła świąteczna kampania sieci Super-Pharm prowadzona pod hasłem „Podaruj Bliskim Piękno i Zdrowie”.

– Hasło kampanii mówi o pięknie i zdrowiu – te dwie wartości wyróżniają markę Super-Pharm na polskim rynku i zgodnie z tą zasadą od lat komponujemy asortyment naszych sklepów – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager, Super-Pharm Poland.

– Przypomnienie konsumentom DNA marki to strategiczna decyzja. Cieszę się, że w komunikacji podkreślamy unikalną obietnicę, jaką Super-Pharm od lat składa w haśle pozycjonującym: „Recepta na piękno. Recepta na zdrowie”. Z naszego doświadczenia wynika, że to pozycjonowanie przynosi świetne rezultaty – dodaje Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny, Communication Unlimited.