Sieć Carrefour stawia na innowacje

Aktualności

Sieć Carrefour stawia na innowacje

28 marca 2017

Motorem do budowania marki i wzmocnienia jej wizerunku mają być innowacje. Sieć niedawno uruchomiła inkubator dla start-upów, ponadto zakłada rozwój kanału mobilnego i e-commerce. Innowacje stworzone przez start-upy, zwłaszcza rozwiązania, które mogą być przydatne w zakresie kontaktu z klientami i optymalizacji procesów biznesowych – będą testowane w jednym ze sklepów sieci.  – Carrefour Retail Lab to pierwszy inkubator technologiczny stworzony przez sieć handlową. Celem tej inicjatywy jest wspieranie przedsiębiorczości i młodych talentów. Liczymy na innowacyjne pomysły. Ten projekt umożliwi pozyskiwanie i wdrażanie innowacyjności w naszych sklepach oraz testowanie nowych funkcjonalności i najnowocześniejszych technologii przez klientów. Wszystko to realizowane jest w kierunku customer experience – informuje Katarzyna Orlińska, dyrektor do spraw digitalizacji w Carrefour Polska. W założenie ze współpracy ze start-upami skorzystać maja obie strony. Sieć Carrefour uzyska nowoczesne rozwiązania wpływające na poprawę jakości obsługi klienta i procesy biznesowe, natomiast zespoły start-upowe uzyskają wsparcie w fazie powstawania projektu oraz możliwość jego przetestowania i wdrożenia.

Źródło: biznes.newseria.pl