Sieć Carrefour stworzyła przestrzeń dla start-upów technologicznych

Aktualności

Sieć Carrefour stworzyła przestrzeń dla start-upów technologicznych

Carrefour Polska jako pierwszy uruchomił inkubator dla start-upów technologicznych. Przestrzeń biurowa wygospodarowana dla młodych i kreatywnych zajmuje powierzchnię 650 mkw. Ponadto jeden ze sklepów Carrefour będzie miejscem, gdzie nowe pomysły będą testowane, a koncepcje dopracowywane, np. aplikacje i rozwiązania cyfrowe w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami. Sieć zachęca do współpracy firmy rozpoczynające działalność jak i już obecne na rynku nowych technologii oraz wyższe uczelnie o profilu  informatycznym lub handlowym. – Inkubator Carrefour to pierwsze takie wdrożenie sieci handlowej w Polsce. Dostrzegamy olbrzymi potencjał intelektualny wśród małych, prężnych firm i uczelni działających nad Wisłą. To one będą kształtować przyszłość nowych technologii wykorzystywanych w krajowym, a także światowym biznesie. Mamy ambicję być nie tylko jednym z głównych graczy w obszarze handlu detalicznego, ale dzięki inwestycji w polskie start-upy zbudować znaczącą przewagę konkurencyjną i stać się synonimem firmy innowacyjnej – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.