Sieć Kolportera liczy ponad 1000 punktów sprzedaży

Aktualności

Sieć Kolportera liczy ponad 1000 punktów sprzedaży

13 stycznia 2015

Dokładnie 1002 – tyle punktów sprzedaży liczy sieć handlowa Kolportera po tym, jak w grudniu otwarto nowe saloniki prasowe i salony Top-Press. Tych pierwszych jest obecnie 813, drugich – 189.

Kolporter to nie tylko lider na polskim rynku dystrybucji prasy, firma dysponuje również znaną i cenioną ogólnopolską siecią handlową, która właśnie przekroczyła liczbę tysiąca punktów sprzedaży. Przypomnijmy, że pierwszy własny punkt spółka otworzyła w 1994 r. w Kielcach. Wkrótce sieć handlowa Kolportera objęła całą Polskę, a punkty sprzedaży zyskały nazwę saloników prasowych. To popularne małe samoobsługowe sklepy, z wejściem do środka, oferujące m.in. prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, doładowania prepaid, a także słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki i książki. Saloniki prasowe świadczą ponadto usługi elektroniczne, klienci mogą też na miejscu opłacić domowe rachunki.

W 2009 r. sieć handlowa Kolportera powiększyła się o salony Top-Press, które są unowocześnioną i rozbudowaną wersją saloników prasowych.

Kolporter konsekwentnie kontynuuje rozpoczętą w 2014 r. strategię polegającą na uruchamianiu nowych punktów przede wszystkim w miejscach atrakcyjnych handlowo, takich jak galerie i centra handlowe, hipermarkety i dyskonty.

W grudniu nowe Top-Pressy otwarto w Galerii Raj w Dębicy, Outlet Center w Lublinie i Galaxy Real w Szczecinie. Natomiast saloniki prasowe zostały otwarte m.in. w Galerii Młyńska w Raciborzu, Centrum Handlowym SAS w Białej Podlaskiej, a także w Galerii Grona Park i Carrefourze – oba w Zielonej Górze. Nowe saloniki wystartowały też w Gdańsku, Busku-Zdroju, Krynicy i Jaworznie.