Jesteś tutaj

Sieć „Piotr i Paweł” zamknęła swój pierwszy sklep

W Poznaniu z placówki przy ulicy Głogowskiej zniknął szyld z logo „Piotr i Paweł”. Sieć zamknęła swój pierwszy sklep, od którego rozpoczęła się ekspansja marki na inne rynki.

Pierwszy sklep został założony w 1990 r. przez Eleonorę Woś i jej synów - Piotra i Pawła. Znajdował się na ul. Głogowskiej 91. Z palcówki zniknęły właśnie wszystkie logo sieci, a na drzwiach widnieje informacja dla klientów, że w tym miejscu powstanie sklep pod nowym szyldem.

Zamknięcie jest częścią trwającej restrukturyzacji sieci. Aktualnie „Piotr i Paweł” posiada mniej niż 100 obiektów, wobec około 140 w szczycie ekspansji. Władze spółki już wcześniej zapowiedziały redukcję liczby sklepów do około 70.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Spółka GH PL Plus, wspólne przedsięwzięcie Bać Pol, Piotr i Paweł oraz Topaz, nie zwalnia tempa. Na ostatnim posiedzeniu Rady Nadzorczej, w której zasiadają patroni aliansu strategicznego (czyli Leszek Bać, Zbigniew Paczóski oraz Piotr Woś), potwierdzono średniookresowe plany rozwoju oraz zatwierdzono niezbędne do ich realizacji środki. W związku z tym zarząd w osobach prezesa Waldemara Mirocha oraz wiceprezesa Tadeusza Rysiukiewicza, może zdecydowanie przyspieszyć działania operacyjne spółki.

SPAR Group Ltd potwierdza zamiar inwestycji w sieć detaliczną Piotr i Paweł w Polsce. Inwestycja wymagać będzie uzyskania zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Wstępna umowa między stronami zostanie podpisana w ciągu najbliższych tygodni, po czym zostanie złożony stosowny wniosek do Prezesa UOKiK.

X