SPAR podsumowuje sprzedaż za 2018 rok

Aktualności

SPAR podsumowuje sprzedaż za 2018 rok

18 stycznia 2019

Sieć SPAR Polska kończy 2018 r. obrotem przekraczającym 1,12 mld zł netto, osiągając silny wzrost o 7,89% w porównaniu z 2017 r. SPAR Polska na przestrzeni roku kontynuował rozwój sieci, otwierając sklepy we wszystkich trzech formatach, z którymi jest obecny na naszym rynku, tj. SPAR Express (mniejsze sklepy do 200 mkw.), SPAR (supermarkety proximity) oraz EUROSPAR (supermarkety o pow. 1000 mkw.).

Sieć zgodnie z zapowiedziami planuje znaczący wzrost dynamiki otwarć nowych sklepów w najbliższych latach, intensyfikując działania mające na celu zachęcić do dołączenia do swojego systemu franczyzowego kolejnych niezależnych przedsiębiorców oraz zwiększając obecność swoich szyldów w segmencie convenience oraz stacji paliwowych, umacniając przy tym pozycję także w segmencie proximity, czyli najbardziej perspektywicznych segmentach rynku spożywczego.